Nezadovoljan ponudom u dućanima zagrebački student pokrenuo vlastiti brend odjeće

Autor: Poslovni.hr , 16. travanj 2016. u 10:27
FOTO: Thinkstock

Početni kapital, kombinacija zarade od studentskih poslova i roditeljske pozajmice, iznosio je 12. 000 kuna.

Student Matej Brečić iz Zagreba dizajnira i proizvodi majice kakve je sam oduvijek htio nositi. Pocket.hr su majice čiji je zaštitni znak džep, a Matej posebno ističe da mu je važna kvaliteta materijala.

"Često su brendovi koji proizvode ovakvu odjeću razvikani, dizajnerski ušminkani, no sama majica se raspadne nakon što ju dva puta operete. Kako ja sam ne bi htio da se to dogodi proizvodu koji sam kupio, tako i ono što proizvodim želim da bude ne samo vizualno atraktivno, već i da materijal bude kvalitetan i izdržljiv", priča 22-godišnji Brečić za Liderpress.

Pocket.hr se bavi isključivo online prodajom. Matej kao poligon za prodaju preferira društvene mreže. Specijaliziranu stranicu za prodaju nema i kako kaže, ne treba mu. Radilo bi se o prevelikom trošku. Sve radi sam, od dizajna i marketinga do prodaje.  Za tisak majica surađuje sa tvrtkom Markonci, s kojom je izuzetno zadovoljan. 

Početni kapital, kombinacija zarade od studentskih poslova i roditeljske pozajmice, iznosio je 12. 000 kuna.

Komentirajte prvi

New Report

Close