Tajni gosti otkrili kakva je zapravo usluga u hrvatskom turizmu

Autor: Poslovni.hr/Hina , 21. ožujak 2017. u 12:30
Foto: Kristina Stedul-Fabac/PIXSELL

Na skupu su prezentirani rezultati istraživanja “Tajni gost” s ciljem mjerenja kvalitete usluge u turizmu provedenog od lipnja do rujna prošle godine.

Turistički radnici prema gostima su ljubazni i pristojni, ali još je dosta prilike za napredak, pokazalo je istraživanje predstavljeno u utorak na na 13. Mystery Shopping danu u rovinjskom hotelu Lone.

Riječ je o tradicionalnom skupu koji okuplja turističke djelatnike, predstavnike hotelsko-turističkih kompanija i turističkih zajednica i koji je posvećen kvaliteti usluge te posebnu pozornost poklanja njezinu unapređenju.

Na skupu su prezentirani rezultati istraživanja "Tajni gost" s ciljem mjerenja kvalitete usluge u turizmu provedenog od lipnja do rujna prošle godine.

Tajni gosti posjetili su 1655 lokacija na Jadranu i kontinentu i ustanovili da 86,4 posto turističkih djelatnika pozdravljagosta na dolasku, 64,1 posto mu se osmjehuje pri dolasku, 82 posto pozdravlja na odlasku, 64,4 posto zahvaljuje gostu, a samo 24,5 posto poziva ga na ponovni dolazak. 

"Ukupno gledajući, rezultati su bolji nego 2015. godine no sigurni smo da možemo bolje", rekla je voditeljica projekta Željka Bakmaz. 

U sklopu 13. Mystery Shopping dana održana su predavanja hotelijera, sveučilišnih profesora i turističkih stručnjaka na kojima je bilo govora  o novim metodama poslovanja. Govorilo se o iskustvima unapređenja kvalitete usluge u kontinentalnom dijelu Hrvatske, na manifestacijama i u hotelijerstvu.

Godišnja nagrada za posvećenost kvaliteti usluge u turizmu za 2016. godinu pripala je turističkoj kompaniji Aminess hotels & campsites (bivša Laguna Novigrad) za kontinuirano ulaganje i posvećenost unapređenju kvalitete usluge.

Komentirajte prvi

New Report

Close