Mirnovec, Peugeot i HURA pod povećalom

Autor: Poslovni dnevnik , 23. srpanj 2015. u 15:52
Mladen Cerovac, AZTN/M. Lukunić/PIXSELL

Sumnjivi zakup poslovnog prostora, odabir ovlaštenog servisera i upute za natječaj.

Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN) pokrenula je po službenoj dužnosti postupke utvrđivanja mogućeg narušavanja tržišnog natjecanja protiv Mirnovec pirotehnike i Peugeota Hrvatske te protiv udruženja društava za tržišno komuniciranje HURA.

U sva tri postupka sami poduzetnici ponudili su mjere za otklanjanje mogućih odredbi kojima se narušava tržišno natjecanje, pa AZTN prikuplja mišljenje zainteresiranih o predloženim izmjenama. Protiv Mirnovec pirotehnike iz Samobora pokrenut je postupak da bi se utvrdilo jesu li određene odredbe ugovora o zakupu poslovnog prostora i o poslovnoj suradnji za trajanja zakupa prostora te tvrtke s drugim poduzetnicima, ali i odredbe ugovora koje je Mirnovec sklapao s distributerima, zabranjeni sporazumi.

Treba utvrditi sadrže li ti ugovori odredbe koje poduzetnike koji posluju s Mirnovec pirotehnikom ograničavaju u poslovanju s drugim tvrtkama, ali i u obavljanju samostalne djelatnosti prodaje pirotehničkih sredstava nakon raskida ugovora. Protiv HURA-e, pak, postupak je pokrenut zbog Upute za uspješnu provedbu natječaja iz 2014., kojom su se članice HURA-e obvezale pridržavati uputa i načela, primarno broja agencija pozvanih na natječaj (3+1) i adekvatnih rokova za dostavu rješenja.

Po pokretanju postupka, HURA-a je sama predložila izmjene uputa u smislu da se obveza članica preinači u preporuku. Postupak protiv Peugeota Hrvatska pokrenut je pak zbog indicije da je primijenio netransparentne kriterije pri odlučivanju tko će ostati u mreži ovlaštenih servisera marke Peugeot, oštetivši time Auto Maksimir. 

Komentirajte prvi

New Report

Close