Međunarodni lanac apartmana ZigZag mijenja ime u Irundo

Autor: Saša Paparella , 05. lipanj 2018. u 22:00
Vlasnici integralnog hotela Igor Kordić i Tomislav Zovko/Petar Glebov/PIXSELL

Zagrebačka tvrtka koja u šest gradova u tri države nudi više od 200 apartmana odabrala novu strategiju.

Zagrebačka tvrtka Zig-Zag, pionir u profesionalnom upravljanju apartmanima za kratkoročni najam, od sada će poslovati pod imenom Irundo.

Osim gostiju, prednosti takvog poslovanja prepoznali su i vlasnici nekretnina pa je pod tim brendom, u šest gradova u tri države, svoje mjesto pronašlo više od 200 stanova. 

"Na temelju nove brend strategije uvidjeli smo da je promjena imena nužna kako bismo snažnije komunicirali našu novu priču. Naš novi brend nosi ime po lastavici (lat.hirundo), ptici selici koja se uvijek vraća kući u svoje gnijezdo, a također se može čitati I-run-do jer goste uvijek želimo potaknuti da izađu van i upoznaju grad. Naši gosti traže topli osjećaj doma, kojem se s užitkom vraćaju nakon uzbudljivog dana provedenog u avanturi istraživanja novog grada, objasnio je Igor Kordić, član uprave tvrtke.

Za razvoj nove brand strategije, novog imena, slogana i brand koncepta zaslužna je branding agencija Fabular, dok je studio Manasteriotti DS osmislio novi vizualni identitet. Irundo trenutačno ima 70-tak zaposlenih. Od  2011., kad je tvrtka krenula s poslovanjem, u nju je investirano preko 10 milijuna kuna.

U planu su i novi smještajni kapaciteti i otvaranje novih radnih mjesta. Uspješnost ovog poslovnog modela potvrđuje i podatak da su popunjeni gotovo cijelu godinu, i to prosječno s više od 75 posto.."Kroz naš pristup apartmanima, kreirali smo zlatnu sredinu između tipičnog privatnog smještaja i hotela", rekao je Tomislav Zovko, drugi član uprave. 

Komentirajte prvi

New Report

Close