Uz povrće Fragarije, mliječne proizvode Dukata, jaja Perfe, Janu i Jamnicu Agrokora, odnedavno se nude i Kraševe slastice u poznatim McDonald’sovim brendovima sladoleda.
"Htjeli bismo imati još više lokalnih dobavljača jer smo i mi, na kraju krajeva, lokalna tvrtka koja generira lokalnu ekonomiju. I kupci traže lokalno, no bitna je i kvaliteta, od koje ne odstupamo", kažu u McDonald’su, ističući kako bi voljeli kad bi se domaći dobavljači malo više ohrabrili i predložili im suradnju. Franšiza u portfelju Globalne hrane, samo lani je u RH otvorila još četiri restorana, zaposlila više od 300 ljudi, poslužila više od 15,5 mil. gostiju te ostvarila prodaju od 314 mil. kuna neto.
Burger King i KFC im jesu konkurencija, ali su njihova velika prednost dugogodišnja prisutnost na hrvatskom tržištu, razrađena strategija i uspješan poslovni model. U Brazilu, Čileu i Argentini McD je sklopio partnerstvo s lokalnim organizacijama koje korišteno ulje pretvaraju u biodizel, dok u SAD-u razvijaju projekte zelenih restorana ili pak restorana-stanica za punjenje električnih automobila. U Hrvatskoj, kažu, nemaju takvih pilot-projekata, ali rade na zelenom pristupu. Sav otpad odvajaju i klasificiraju sukladno materijalu od kojega je izrađen, dok je kod pakiranja u kojima poslužuju proizvode, količina materijala koji se mogu reciklirati smanjena za više od 85%.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Vlasnik fransize za RH je mesna industrija a meso uvoze iz Austrije! Koga onda uopce pozivaju!?
Uključite se u raspravu