Marketinški plan dobio Horwath, prije ga radio HTZ

Autor: Marija Crnjak , 09. svibanj 2012. u 22:00

Program rada HTZ-a će i dalje raditi Glavni ured, kojim još uvijek predsjeda Niko Bulić

Umjesto Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice koji je dosad izrađivao operativni plan marketinga turizma Hrvatske, to će za iduću godinu raditi Horwath HTL Miroslava Dragičevića i njegov španjolski partner THR. Izrada plana će stajati,prema ponudi koju je na sjednici u srijedu prihvatilo Turističko vijeće, 600-tinjak tisuća kuna, odnosno 79,6 tisuća eura.

Ministar turizma Veljko Ostojić, ujedno i predsjednik Hrvatske turističke zajednice odlučio je angažirati vanjske konzultante kako bi donio ‘svježu krv’ u način promocije Hrvatske na stranim tržištima u idućoj godini. No, iako je odluka o prihvaćanju ponude u srijedu donesena jednoglasno, neslužbeno se doznaje da dio struke koja sjedi u Turističkom vijeću nije zadovoljan angažmanom Horwatha. U sektoru se naime mogu čuti primjedbe da se troši novac na vanjske partnere u godini u kojoj je planirani prihod HTZ-a manji za 12 posto. Također, naši izvori upozoravaju da na tržištu postoje brojni drugi konzultanti koje HTZ nije ni kontaktirao. Ministar demantira da se radi o bilo kakvom pogodovanju, već tvrdi da se radi o nastavku suradnje koja je počela prije nekoliko godina. “Odabrali smo Horwath HTL jer su oni autori strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma od 2010-2014., i zato što želimo unijeti svježinu i inovacije u sustav. Smatram da iznos od 79,6 tisuća eura nije prevelik izdatak za to ako je ukupan proračun HTZ-a 250 milijuna kuna”, kaže Ostojić. Kako stoji u ponudi, operativni plan trebao bi biti dovršen do sredine srpnja. U njegovoj izradi sudjelovat će kroz radionice i članovi Turističkog vijeća, a taj će dokument biti podloga za donošenje Programa rada HTZ-a u 2013. godini, odnosno odluku kome će se dati poticaji za oglašavanje. Program rada HTZ-a će pak i dalje raditi Glavni ured, kojim još uvijek predsjeda Niko Bulić, u svojstvu vršitelja dužnosti. Iako Bulić nije imao primjedbe na angažman Horwatha, napomenuo je jučer da su posao ‘prošlih godina odrađivali profesionalci u HTZ-u”.

Kako ide buking

Uzdamo se u Nizozemce
Hrvatska je trenutno jedina zemlja Mediterana koja je zabilježila porast bukinga u Nizozemskoj za 12 posto. Interes Nizozemaca pada čak i za Tursku, Španjolsku, Francusku, Grčku Italiju. Prema podacima turoperatora, rast očekujemo s njemačkog, slovenskog i austrijskog tržišta. Hrvatska je nakon Bugarske druga na listi najpoželjnijih destinacija Britanaca. Zbog krize i bankrota nekih turoperatora, još je neizvjesno što će biti s talijanskim i ruskim tržištem, ali to treba uzeti s rezervom jer turoperatori nam dovode tek trećinu gostiju.

Komentirajte prvi

New Report

Close