Maistra očekuje rekordnu sezonu

Autor: Poslovni dnevnik , 12. srpanj 2015. u 21:59
Tomislav Popović, predsjednik Uprave Maistre/D. Marušić/PIXSELL

Predstavili novi Hotel Adriatic.

Adrisova turistička kompanija Maistra u prvih šest mjeseci imala je rast od devet posto u noćenjima i 14 posto u dolascima u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Najveći broj Maistrinih gostiju dolazi s tradicionalnih tržišta Njemačke i Austrije, dok se u prvoj polovici godine najveći porast dolazaka i noćenja bilježi s domaćeg, slovenskog  i talijanskog tržišta, objavio je Tomislav Popović, predsjednik Uprave Maistre, povodom predstavljanja novootvorenog Hotela Adriatic u petak.

Riječ je o obnovi hotela u središtu Rovinja, investiciji vrijednoj 30 milijuna kuna, koji u ukupnoj ponudi Rovinja i Istre zauzima posebno mjesto kao luksuzni turistički proizvod te podiže kvalitetu destinacije, ističu u kompaniji. "Ulaskom u novu sezonu s ovakvom investicijom Adris je potvrdio svoju privrženost razvoju vrhunskog turizma i jačanju ugleda Rovinja kao destinacije. Sve naše dosadašnje i buduće investicije potvrđuju nas kao najambicioznijeg investitora u hrvatskom turizmu", kazao je Popović. 

Komentirajte prvi

New Report

Close