Lideru u proizvodnji stočne hrane ne žuri se u izvoz

Autor: Marta Duić , 18. studeni 2018. u 22:01
Foto: Marta Duić / Pixsell

Obiteljska tvrtka Rapić kod Gradiške otvorila pogon Farmofit.

Izgradnjom moderne tvornice stočne hrane Farmofit nadomak Gradiške od uvoznika proizvoda za poljoprivredu tvrtka Rapić izrasla je u respektabilnog proizvođača stočne hrane. Kapacitet tvornice je 20 tona na sat, tj. više od 100.000 tona godišnje. Put ove obiteljske kompanije počeo je 1989., a uz proizvodnju stočne hrane za domaće životinje, bave se i trgovinom na veliko mineralnim gnojivom i sjemenskim kukuruzom, te trgovinom na malo bojama, lakovima i građevinskim materijalom. Posjeduju i špediciju za vlastite potrebe te inkubatorsku stanicu za proizvodnju jednodnevnih tovnih pilića.

“Na početku smo zapošljavali smo 35 ljudi, a danas ih je triput više, bližimo se troznamenkastom broju zaposlenih. Njih blizu 60 je u proizvodnji, dok trećinu našeg tima čini visokoobrazovani kadar”, pohvalio se Vojislav Rapić, generalni direktor tvrtke Rapić. U pogon je uloženo blizu 15 milijuna KM. Svake godine od 2014. imaju velike cikluse ulaganja u modernizaciju, automatizaciju i proširenje kapaciteta.

“Ove godine instalirana je nova linija za pakiranje proizvoda i nove utovarne jedince za gotove proizvode. Vrijednost ove investicije je bila veća od milijun KM. U 2019. planiramo proširenje skladišnih kapaciteta s novim ćelijama te novom sušarom za soju i kukuruz”, otkriva Rapić. Tvornica radi po ISO, HACCP i Halal standardima, a sve ulazne sirovine i finalni proizvodi prolaze kontrolu u njihovu laboratoriju. Proizvode isporučuju širom BiH, pokrivaju Unsko-sanski kanton, banjalučku, bijeljinsku i gradišku regiju, a od ove godine i Federaciju BiH. Njihova stočna hrana je u svim bolje opremljenim poljoprivrednim apotekama, a proizvode isporučuju na farme pilića preko kooperantskih, velikih klaonica brojlera.

“Posebno izdvajamo Madi iz Tešnja, Perutninu Ptuj i Brojler Sarajevo. U usporedbi s 2016. lani je obujam proizvodnje rastao za 8%, broj radnika je povećan oko 30%, a ukupan rast tvrtke od 2012. do 2017. je više od 51,5%”, ističe Rapić i objašnjava kako se još nisu odlučili za izvoz te kako im je fokus zadovoljenje domaćih proizvođača. Napominje kako su od početaka znali da će se na tržištu moći istaknuti samo kvalitetnim proizvodima.

“Bez obzira na sve probleme uspjeli smo izgraditi stabilan i jak brend domaćeg proizvođača kvalitetne stočne hrane, na ponos rukovodstva i svakog zaposlenog. Nastojimo finalnim kupcima dati pregršt prednosti, pomoći i savjeta za što bolje dugoročno poslovanje i snažne partnerske odnose. Naši su proizvodi prilagođeni za sve specifične zahtjeve naših kupaca”, zaključuje Vojislav Rapić.

Komentirajte prvi

New Report

Close