Kreće novo brendiranje hrvatskog turizma

Autor: Marija Crnjak , 17. listopad 2014. u 13:22
Ministar turizma Darko Lorencin i župan Zlatko Komadina/Goran Kovačević/PIXSELL

Povećava se online oglašavanje, a mediji će se birati po čitanosti.

Hrvatska turistička zajednica idući tjedan raspisat će međunarodni natječaj za odabir agencije koja će napraviti novo brendiranje hrvatskog turizma, uključujući novi slogan koji će zamijeniti "Mediteran kakav je nekad bio".

U okviru brendiranja agencija će trebati stvoriti i komunicirati novu "veliku ideju" o hrvatskom turizmu, što će poslužiti kao polazište u sastavljanju turističkih proizvoda, privlačenju gostiju i jačanju prepoznatljivosti te povećanju turističke potrošnje koje predviđa lani usvojena strategija turizma, najavio je Ratomir Ivičić, direktor HTZ-a predstavljajući novi Strateški marketing plan hrvatskog turizma do 2020. Prezentacija je održana u sklopu Dana hrvatskog turizma, koji se održavaju u Opatiji u organizaciji Ministarstva turizma, HTZ-a i Hrvatske gospodarske komore.

 

Ivičić

Čak 110 milijuna Europljana nije svjesno da smo turistička zemlja

Strateški plan za HTZ je izradio Horwath consulting u suradnji sa španjolskim THR-om za oko 4,5 milijuna kuna. Osim novog brendiranja, značajno će se povećati online oglašavanje, smanjiti broj sajmova, a cilj će biti što bolja iskorištenost i mjerljivost ulaganja u marketing – oglašavat će se samo u medijima koji se najviše čitaju i kojima se najviše vjeruje. Umjesto mnoštva manjih PR agencija po svijetu angažirat će se jedna jaka globalna agencija koja će dobiti zadatak da komunicira novi brend na svim tržištima.

"Dosad se nismo jasno obratili tržištima niti im jasno pokazali zašto smo bolji od drugih pa smo 'zanemarili' čak 93% od 260 milijuna Europljana koji putuju na odmor u druge zemlje. Istraživanje je pokazalo da više od 110 milijuna tih gostiju nije svjesno da je Hrvatska turistička zemlja, a 55% ne razumije što nudimo. Naše je oglašavanje na stranim tržištima gotovo kao brod koji plovi po noći s ugašenim svjetlima", kaže Ivičić. Ključni proizvodi u Strateškom marketing planu bit će i projekt pred i posezone "Hrvatska 365" koji je za isti stol doveo različite sudionike u destinacijama te destinacije međusobno. 

Komentirajte prvi

New Report

Close