Konzum povećao promet u odnosu na uskrsne blagdane 2017.

Foto: Zeljko Lukunic/PIXSELL Foto: Zeljko Lukunic/PIXSELL

Iz najvećeg hrvatskog trgovačkog lanca ističu i dobre rezultate online kupovine u Konzum Kliku, s povećanjem prometa u uskrsno vrijeme za čak 62,3 posto u odnosu na 2017. te 55,6 posto u odnosu na 2016. godinu.

Trgovački lanac Konzum je u uskrsnoj sezoni zabilježio bolje prodajne rezultate u odnosu na prethodne dvije godine pa je tako promet u odnosu na usporedivo razdoblje 2017. u jednakom broju prodavaonica povećan za 17 posto, objavili su u srijedu iz Konzuma.

Iznose i podatak o rastu prometa u zadnja tri dana uskrsne sezone za čak 21 posto u odnosu na prethodnu godinu, a za jedan posto u odnosu na 2016. godinu.

Iz najvećeg hrvatskog trgovačkog lanca ističu i dobre rezultate online kupovine u Konzum Kliku, s povećanjem prometa u uskrsno vrijeme za čak 62,3 posto u odnosu na 2017. te 55,6 posto u odnosu na 2016. godinu.

Predsjednik Uprave Konzuma Slavko Ledić u priopćenju je izrazio zadovoljstvo ostvarenim rezultatima, kao i činjenicom da Konzum iz dana u dan vraća povjerenje kupaca.

Podsjeća i da je Konzum ove godine prvi put radnicima omogućio da na Uskrsni ponedjeljak ostanu kod kuće, a u skladu s kolektivnim ugovorom isplaćena im je uskrsnica u iznosu od 700 kuna.

Iz Konzuma ističu kako su pozitivne prodajne rezultate popratile i pozitivne reakcije kupaca te je ovogodišnje istraživanje njihovog zadovoljstva agencije Ipsos pokazalo kako ih je više od 90 posto zadovoljno Konzumom.

Konzum nastavlja s intenzivnim pripremama za predstojeću ljetnu sezonu, u kojoj i ove godine očekuju rast te sukladno tome planira zapošljavanje većeg broja radnika na pozicijama prodavača, vozača, skladištara, mesara te kuhara, u sezoni i za redovan rad tijekom cijele godine, najavljuju iz tog trgovačkog lanca.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!