Konzum i Lidl ponovo u akciji za obaranje prodajnih rekorda

Važnost zdrave i uravnotežene prehrane djece promiču plišanci i figurice Važnost zdrave i uravnotežene prehrane djece promiču plišanci i figurice

Vodeći trgovački lanci drugu godinu zaredom odlučili se na reklamne kampanje koje su lani bile pravi hit.

Konzumova prošlogodišnja kampanja Zdravoljupci koju su pokrenuli s ciljem osvještavanja važnosti uvođenja većih količina voća i povrća u dnevnu prehranu, dobila je nastavak.

Naime, Zdravoljupci se 22. kolovoza vraćaju u Konzum.   "Da smo uspjeli u ostvarenju cilja, pokazuju i odlični rezultati koji zasigurno i ove godine neće izostati. Tijekom prošlogodišnje kampanje zabilježili smo porast prodaje posebno označenog voća i povrća, uz čiju se kupnju dobivala dodatna naljepnica za kupnju Zdravoljubaca po akcijskoj cijeni, za 10 do 15 posto u odnosu na planiranu prodaju. Rasla je i tjedna potrošnja kupaca Zdravoljubaca u Konzumu za 40 posto", pohvalili su se iz trgovačkog lanca.

I Lidl Hrvatska, koji je lani u isto vrijeme lansirao figurice Stikeez, radi promicanja pravilne prehrane, također se odlučio vratiti ih. "Ove smo godine dodatno ostvarili suradnju s nutricionistom Nenadom Bratkovićem iz NutriKlinike, kako bismo najmlađe motivirali i educirali o uravnoteženoj prehrani. Očekujemo velik interes kupaca za Stikeez figuricama, koje ove godine 'stanuju' u hladnjaku-albumu", otkrili su iz Lidla Hrvatska.

Osvojili društvene mreže
Prošle godine više od 300.000 Konzumovih potrošača kupilo je više od 570.000 Zdravoljubaca i više od 42.000 slikovnica, a u prosjeku su kupovali dva Zdravoljupca, pri čemu su najpopularniji bili Banana Bela, Jagoda Jana i Brokula Branko. Kako kažu iz Konzuma, ovi su plišanci doslovno osvojili cijelu Hrvatsku, a spot u kojem pjevaju dosad je zabilježio više od 6,5 milijuna pregleda na YouTubeu.

 

40 posto

rasla je tjedna potrošnja kupaca tijekom prošlogodišnje kampanje Konzuma

Zdravoljupci su tijekom trajanja kampanje bili i najpretraživaniji pojam na YouTubeu, a osvojili su i druge društvene mreže. Tako je na Instagramu tijekom kampanje objavljeno više od 1500 objava s oznakama #zdravoljupci i # s imenima plišanaca, dok su na Facebooku objave o njima potaknule 60 posto više komentara u odnosu na redovne Konzumove objave te izazvale više od 50.000 reakcija.  "Izvrsni rezultati kampanje omogućili su nam i donaciju Općoj županijskoj bolnici Vukovar i bolnici hrvatskih veterana u obliku uređaja za videonistagmografiju", poručili su iz Konzuma. 

Pjevaju na dijalektima
S ciljem poticanja pozitivnih promjena u prehrambenim navikama pokrenuli su kampanju Zdravoljupci 2. Oni sada pjevaju pjesmu s naglascima karakterističnima za različite krajeve Hrvatske, ističući važnost sastojaka za zdravlje i pravilan rad organizma. Inače, program vjernosti Zdravoljupci licencirani je proizvod kompanije TCC pod izvornim nazivom Goodness Gang koji je dosad proveden u više od 30 zemalja.

 

570 tisuća

Zdravoljubaca lani su potrošači kupili u Konzumu

"Kampanja je i ove godine osmišljena u suradnji s agencijom McCann Zagreb, koja je s Konzumovim marketinškim timom likovima udahnula život, dala im imena, smjestila ih u različite dijelove i podneblja Hrvatske te snimila zabavno-edukativnu pjesmu o važnosti i koristima redovite konzumacije voća i povrća.

Novi se program vjernosti počeo pripremati odmah nakon završetka prvog projekta, a marketinška kampanja pripremana je više mjeseci uz zahtjevnu produkciju spota koji je kombinacija snimanih videomaterijala te 2D i 3D animacije. Naš rad na kampanji prošle je godine prepoznala i struka, dodijelivši nam na Danima komunikacija zlatnu nagradu Effie", ističu iz Konzuma.  

Komentari (0)
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve