Kitonić: Na tržištima regije potukli smo Unilever i Nestle

Autor: Danijela Jozić / VLM , 18. prosinac 2012. u 09:15
Knjiga za upis dionica otvorena do srijede

Do 10 sati u srijedu 19. prosinca otvorena je knjiga za upis novih 93.750 dionica Leda, a u iščekivanju investitora Uprava je nastavila s prezentiranjem impresivnih rezultata tvrtke.

Do 10 sati u srijedu 19. prosinca otvorena je knjiga za upis novih 93.750 dionica Leda, a u iščekivanju investitora Uprava je nastavila s prezentiranjem impresivnih rezultata tvrtke. Tako je u ponedjeljak, po otvaranju knjige, predsjednik Uprave Leda Tomislav Kitonić na Zagrebačkoj burzi održao prezentaciju za investitore. "Otkako posluje u sastavu koncerna Agrokor Ledo je svake godine prema prihodu rastao 19 posto. Pritom je profitabilnost kompanije svake godine, tijekom 17 godina, rasla u prosjeku 22 posto. Time se može pohvaliti malo koja kompanja u našem okruženju", rekao je Kitonić. Ledo je, kaže, na regionalnim tržištima uspio ono što nije ni multinacionalkama poput Unilevera i Nestlea nije pošlo za rukom. "Ledo se uspješno prilagodio na svim tržištima regije, a sva su ona različita i specifična. Ni u Hrvatskoj nisu potrošači u svim područjima isti. Multinacionalke, pak, čitavu regiju gledaju kao jedno tržište i ne snalaze se", rekao je. Kad je Agrokor kupio industriju smrznute hrane Frikom u Srbiji, njezin je tržišni udio iznosio 29 posto tržišta, a tvrtka je, podsjeća Kitonić, bila pred bankrotom. "Naš najveći konkurent – tvrtka Delta (nije riječ o onoj Miroslava Miškovića), je pak u to vrijeme imala tržišni udio od 60 posto, a u međuvremenu ju je kupio Nestle.

Danas, Frikomov tržišni udio iznosi 77 posto, a Deltin 15 posto", rekao je Kitonić te dodao kako je ključna stvar kojom Ledo 'rastura' konkurenciju u regiji  – snaga u vlastitoj distribuciji. "Konkurenti bi u ovom trenutku morali 10 puta povećati troškove distribucije da dostignu naš rezultat", rekao je prvi čovjek Leda. Boris Centner, član Uprave Erste banke i Zoran Košćak, član Uprave Raiffeisen banke, koje su aranžeri izdanja, jučer su pozdravili najnoviju Ledovu transakciju. "Ovo je jako dobar signal za tržište kapitala u idućoj godini", rekao je Centner. Inače, jučer se na Zagrebačkoj burzi ni od koga od nazočnih nije mogla ni neslužbeno doznati informacija o tome koliko će i kod koga završiti nove dionice. Raspon cijena je od osam do devet tisuća kuna po dionici, a najmanji paket koji se može kupiti jest 400 tisuća kuna. Ledo će ovom dokapitalizacijom skupiti oko sto milijuna eura.    

Komentari (2)
Pogledajte sve

Ledo sladoled ne kupujem već dugo vremena! Možda priča prolazi u Srbiji gdje nema konkurencije stranih maloprodajnih lanaca, ali kod nas prošla završena priča!

ne vjerujem u tu priču najviše ljudi kupuju sladoled u lidlu,duplo jeftiniji od leda a sasvim dobar

New Report

Close