Kako zaštiti domaće brendove

Autor: Poslovni dnevnik , 27. svibanj 2013. u 21:59
Registrirani žig daje nositelju učinkovito sredstvo zaštite njegovog tržišnog identiteta i novaca uloženih u izgradnju ugleda na tržištu

Svrha radionice je upoznati sudionike s pravima koja proizlaze iz žiga, a naročito žiga Zajednice,

Hrvatska Poslovno – inovacijska agencija (BICRO) u ulozi glavnog partnera za transfer tehnologije u Europskoj poduzetničkoj mreži (EEN) organizira danas (utorak) u zagrebačkom hotelu DoubleTree by Hilton radionicu "Zaštitimo hrvatske brendove prije ulaska u EU".

Svrha radionice je upoznati sudionike s pravima koja proizlaze iz žiga, a naročito žiga Zajednice (tzv. Community Trademark – CTM žig) koja vrijede na teritoriju EU te pravovremeno prenijeti znanje o mogućnostima korištenja prava EU, ali i o potencijalnim rizicima koji uslijed proširenja tih prava na Hrvatsku nakon ulaska u EU mogu nastati prvenstveno za poduzetnike – imatelje ranijih prava u Hrvatskoj koji nisu pravovremeno zaštitili svoje proizvode. Registrirani žig daje nositelju učinkovito sredstvo zaštite njegovog tržišnog identiteta i novaca uloženih u izgradnju ugleda na tržištu.

U trenutku pristupa Hrvatske EU, učinci svih prijavljenih i registriranih žigova Zajednice koji sada vrijede na području Europske unije proširit će se automatski i na područje Hrvatske zbog čega je važno da hrvatski poduzetnici pravodobno zaštite svoje intelektualno vlasništvo i spremni dočekaju izazove koje donosi europsko tržište. Program radionice može se pronaći na internet stranici http://bit.ly/Z7zGqc.

Komentirajte prvi

New Report

Close