Kako postati lider uslužnosti budućnosti

Autor: Sergej Novosel Vučković , 17. ožujak 2019. u 21:59
Što osposobljeniji kadar kvalitetnija je i turistička usluga/FOTOLIA

U Puli i Zagrebu radionice o vještinama za turističke djelatnike.

Edukacija radnika i njihovo usavršavanje sve je veći imperativ, a naročito u turizmu, koji je naša vitalna gospodarska grana.

Upućen, dobro kvalificiran i znanjem stranih jezika "ojačan" zaposlenik u hotelijerstvu stoga je najčešće i prva slika turistima kao potrošačima, u stvaranju imidža o određenoj destinaciji i njenim smještajnim, konkretno hotelskim kapacitetima.

Na koncu, educirani hotelsko-turistički kadar dio je i kvalitetn(ij)e ponude i usluge, a cilj je svima na tržištu da ona bude na što višoj razini.

U tom smislu IntegralEdu, koji se ističe kao najveća savjetodavna agencija za obrazovanje u inozemstvu, s uredima u sedam europskih zemalja, među ostalim i u Zagrebu, ovaj tjedan u Zagrebu i Puli organizira radionice 'Become hospitality leader of the future' (Postani lider uslužnosti budućnosti).

Riječ je o edukativnom sadržaju na kojem će Jovana Pejčić, predstavnica Swiss Education Grupe, udruženja ponajboljih švicarskih privatnih sveučilišta koja se tiču hotelijerstva i ugostiteljstva, u Puli 20. i Zagrebu 22. ožujka govoriti o vještinama nužnima upravo za postajanje liderom budućnost u tim sektorima.

Sudjelovanje na radionicama je besplatno, ali su potrebne prijave na stranici IntegralEdua. U Puli će biti predstavljen i katalog jezičnih tečajeva u inozemstvu, poručuju iz IntegralEdua.

Komentirajte prvi

New Report

Close