Kako koristiti društvene mreže u poslu

Autor: Stjepan Škramić , 16. ožujak 2011. u 13:05

Društvene mreže poput Facebooka i Twittera su izvrstan način za povezivanje ljude i ostvarivanje kontakata preko weba. Zbog velikog broja registriranih korisnika, mnoge tvrtke su odlučile iskoristiti društvene mreže za promociju svojih proizvoda i usluga.

Društvene mreže poput Facebooka i Twittera su izvrstan način za povezivanje ljude i ostvarivanje kontakata preko weba. Zbog velikog broja registriranih korisnika, mnoge tvrtke su odlučile iskoristiti društvene mreže za promociju svojih proizvoda i usluga.

Uz “standardne” plaćene oglase, postoji i još nekoliko načina za marketing, ali mnoge tvrtke nepravilnim načinom korištenja društvenih medija rade kontraefekt za svoju marketinšku kampanju.

Mnoge tvrtke u Hrvatskoj su također zajahale val društvenih mreža, mnoge snalazeći se kako znaju, a neke i koristeći usluge community managera ili agencija koje nude takve usluge. Na portalu pametnakuna.hr odlučili su istražiti to tržište i na vidjelo staviti neke dobre i loše stvari. Mogu li se fanovi kupiti, kako ne kršiti pravila i kako izgleda Facebook kampanja koju nitko ne podnosi pročitajte u cijelosti na Pametnoj kuni.

Komentirajte prvi

New Report

Close