Društvene mreže poput Facebooka i Twittera su izvrstan način za povezivanje ljude i ostvarivanje kontakata preko weba. Zbog velikog broja registriranih korisnika, mnoge tvrtke su odlučile iskoristiti društvene mreže za promociju svojih proizvoda i usluga.
Društvene mreže poput Facebooka i Twittera su izvrstan način za povezivanje ljude i ostvarivanje kontakata preko weba. Zbog velikog broja registriranih korisnika, mnoge tvrtke su odlučile iskoristiti društvene mreže za promociju svojih proizvoda i usluga.
Uz “standardne” plaćene oglase, postoji i još nekoliko načina za marketing, ali mnoge tvrtke nepravilnim načinom korištenja društvenih medija rade kontraefekt za svoju marketinšku kampanju.
Mnoge tvrtke u Hrvatskoj su također zajahale val društvenih mreža, mnoge snalazeći se kako znaju, a neke i koristeći usluge community managera ili agencija koje nude takve usluge. Na portalu pametnakuna.hr odlučili su istražiti to tržište i na vidjelo staviti neke dobre i loše stvari. Mogu li se fanovi kupiti, kako ne kršiti pravila i kako izgleda Facebook kampanja koju nitko ne podnosi pročitajte u cijelosti na Pametnoj kuni.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu