Jednostavnije do novca HTZ-a

Autor: Marija Crnjak , 06. lipanj 2017. u 21:59
Uskoro nov koncept/FOTOLIA

Kada su u pitanju inozemni partneri, u Ministarstvo ističu da se uglavnom radi o partnerima s tržišta Austrije, Francuske, Njemačke, Skandinavije i UK.

Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pripremaju novi, jednostavniji koncept udruženog oglašavanja za 2018., koji će se za nekoliko tjedana predstaviti članovima Turističkog vijeća. Ujedno se najavljuju i jače marketinške aktivnosti za daleka tržišta, pogotovo za Kinu, doznaje se iz Ministarstva turizma.

Naime, postojeći model udruženog oglašavanja iziskuje previše vremena i procedure. Za ovu godinu ugovoreno je ukupno oko 34 mil. na kuna po svim modelima udruženog oglašavanja.

Kada su u pitanju inozemni partneri, u Ministarstvo ističu da se uglavnom radi o partnerima s tržišta Austrije, Francuske, Njemačke, Skandinavije i UK.

Komentirajte prvi

New Report

Close