Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pripremaju novi, jednostavniji koncept udruženog oglašavanja za 2018., koji će se za nekoliko tjedana predstaviti članovima Turističkog vijeća. Ujedno se najavljuju i jače marketinške aktivnosti za daleka tržišta, pogotovo za Kinu, doznaje se iz Ministarstva turizma.
Naime, postojeći model udruženog oglašavanja iziskuje previše vremena i procedure. Za ovu godinu ugovoreno je ukupno oko 34 mil. na kuna po svim modelima udruženog oglašavanja.
Kada su u pitanju inozemni partneri, u Ministarstvo ističu da se uglavnom radi o partnerima s tržišta Austrije, Francuske, Njemačke, Skandinavije i UK.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu