Jaje koje se jošdonedavno moglo kupiti za 1,20 kuna ovih se dana u prodavaonicama i na tržnicama u prosjeku prodaje 50% skuplje, za 1,80 kuna, a kod manjih trgovaca i za 2 kune, piše Večernji list.
S obzirom na to, za 10 jaja treba izdvojiti i 6 do 8 kuna više, a to znači da ni ta namirnica, kojoj je u krizi i recesiji potrošnja rasla desetak posto, nije više 'socijalna' kategorija hrane na meniju siromašnijih građana.
Proizvođači tvrde da će jaja biti još skuplja, najmanje 5 do 10%, jer su i na cijenu jaja utjecali dugotrajna suša i sve skuplja stočna hrana, koja u biznisu s jajima čini više od 50% troškova.
"Tko svoje kokice nije poslao pod nož, kako to ovih dana često rade manji peradari, cijene jaja morao je povisiti", rekao je predsjednik uprave Perfe-Bio Marko Brajević, ističući kako su i zbog prilagodbe standardima EU i velikih ulaganja farme nesilica mnogima sve neisplativije, a završni udarac bila je cijena soje i kukuruza.
Članak u cijelosti možete pročitati ovdje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu