Izrada komunikacijske strategije i kreiranje marketing plana

Autor: Sponzorirani članak , 07. travanj 2015. u 09:34
Foto: Mirakul Edukacijski Centar

Komunikacijska strategija definira kojem se ciljnom tržištu obraćamo, koje su osnovne komunikacijske poruke koje želimo prenijeti i na koji način su izrečene, kroz koje kanale ćemo distribuirati poruku, te kojom dinamikom.

„Ako ne znate pecati, jedan od načina da ulovite ribu je da bacite bombu u ribnjak i pokupite ono što ispliva“, rekao je Jon Steel, jedan od pionira strateškog planiranja u oglašavanju. Vremena „bombardiranja ribnjaka“ su uglavnom iza nas, dinamit je skup, a budžeti nisu kao nekada. Vrijeme je da naučimo prepoznati ribu koju želimo, kao i najučinkovitiji te najracionalniji način da ju ulovimo.

Mirakul Edukacijski centar će 24. travnja organizirati seminar pod nazivom 'Izrada komunikacijske strategije i kreiranje marketing plana', gdje će polaznici naučiti kako definirati komunikacijske strategije polazeći od marketinške strategije, odnosno od samog proizvoda ili usluge.

Komunikacijska strategija definira kojem se ciljnom tržištu obraćamo, koje su osnovne komunikacijske poruke koje želimo prenijeti i na koji način su izrečene, kroz koje kanale ćemo distribuirati poruku, te kojom dinamikom.

Sadržaj seminara:

  1. Najčešće strategije marketinga kao polazišta za komunikacijsku strategiju

  2. Definiranje ciljeva

  3. Definiranje ciljanih javnosti

  4. Integrirana marketinška komunikacija & komunikacijske taktike

  5. Komunikacijski kanali

  6. Definiranje kreativnog izričaja

  7. Komunikacijska dinamika i medijska strategija

 Predavačica seminara je Jelena Mijailović, voditeljica odjela strateškog planiranja u Publicis grupi, zadužena za kreiranje komunikacijskih strategija, složenih marketinških kampanja, brand strategija te osmišljavanje i lansiranje novih brandova. Cilj seminara jest prenijeti polaznicima kako da što jednostavnije pravilno detektiraju početna polazišta, krajnje odredište, odnosno cilj, te da kroz niz strateških alata, definiraju put kako se do komunikacijskih ciljeva najučinkovitije dolazi (a sve sukladno raspoloživim resursima).

Seminar je zamišljen kao interaktivan i sadržavat će niz primjera iz svjetske i lokalne prakse, kao i radionice koje će polaznicima pomoći da primijene prezentirane alate.

Seminar će se održati u Zagrebu, Hypo EXPO XXI, Slavonska avenija 6, a sve dodatne informacije možete pogledati na web stranicama.

New Report

Close