Izigrao ih operator: Korisnici u roamingu troše i kad to ne znaju

Autor: Poslovni.hr , 05. veljača 2013. u 09:32
Foto: Željko Lukunić/PIXSELL

Korisnici se osjećaju prevareni, a boli ih i činjenica što su neki zaposlenici Tele2 kojima su se žalili na telefon bili i prilično ‘bezobrazni’.

Sanela Novosel je Zagrepčanka kojoj je mobilni operator Tele2 zaračunao 202,30 kuna za usluge roaminga, odnosno za prijenos podataka internetom za samo jedan boravka u inozemstvu iako ga, kaže, uopće nije koristila, piše Večernji list.

Priču je ispričao Siniša Novosel, Sanelin suprug. Iako je od početka i on bio korisnik Tele2, nakon problema s trajnim nalogom koji mu je karticu teretio i dva puta mjesečno, on je, tvrdi, nakon što mu je istekla ugovorna obveza, promijenio operatora. Supruga je još obvezana ugovorom, no račun koji je dobila za samo dan boravka u Italiji prevršio je svaku mjeru. Odmah su reklamirali troškove, ne zato što ih poriču, nego i zato što svota uopće nije odgovarala važećem cjeniku Tele2, ali su odmah naplaćeni trajnim nalogom. Nigdje se ne spominje broj spajanja, već samo da je obračunska jedinica 100 KB – 5,95 kuna s PDV-om.
Prigovor koji su napisali odbijen je pak s preporukom da Sanela drugi put isključi internet u inozemstvu, a tom je istom odbijenicom obaviještena i kako se na nekim mobilnim telefonima internet i ne da isključiti.

U odgovoru na prigovor koji je Siniši stigao e-mailom pisalo je da se nakon primitka pisanog odgovora može žaliti njihovu povjerenstvu, ali on poštom nije stigao ni idućih mjesec dana. Nakon njihova inzistiranja konačno je stigao, no  žalba je odbijena. Rok za nju počeo je teći onoga trenutka kad su ga primili e-mailom. Možda HAKOM-ova bude zadnja, nada se Siniša Novosel koji se, kao i supruga mu, osjeća prevarenim, a boli ih i činjenica što su neki zaposlenici Tele2 kojima su se žalili na telefon bili i prilično 'bezobrazni'.

Članak u cijelosti možete pročitati ovdje

Komentirajte prvi

New Report

Close