Izađite iz dnevne sobe i uđite u virtualni ured

Autor: Tomislav Pili , 17. kolovoz 2010. u 22:00

Danas tehnologija omogućuje rad s bilo kojeg mjesta, no fizički ured i dalje treba imati

Imate odličnu poslovnu ideju, više-manje osigurano tržište za plasiranje proizvoda ili usluga, ali trenutno ne raspolažete s dovoljno novca da bi unajmili poslovni prostor, kupili opremu i zaposlili osoblje. Osim toga, ne želite sjedište tvrtke registrirati na svojoj kućnoj adresi i sastanke s poslovnim partnerima održavati u dnevnom boravku te tako odmah u startu izgubiti dio kredibiliteta pred tim partnerima. Rješenje je – virtualni ured.

Radi se o usluzi koje nude specijalizirane tvrtke putem kojih poduzetnici mogu na adresi tvrtke koja pruža usluge virtualnog ureda registrirati svoju tvrtku i staviti svoj logotip na pročelje zgrade. Nadalje, specijalizirana će tvrtka zaprimati pozive i elektroničku poštu u ime vaše tvrtke, arhivirati vaše poslovne dokumente i osigurati prostor za sastanke. Usluga virtualnog ureda zapravo je namijenjena klijentima koji traže kvalitetnu administrativnu podršku jer na taj način žele ostvariti uštede u odnosu na vođenja vlastitog ureda, kazao je Benjamin Cerovac, član Uprave Data-Linka zadužen za prodaju i marketing.“U grubo to bi bila dva tipična klijenta. To mogu biti strane kompanije koje u Hrvatskoj žele otvoriti predstavništvo, ali im u početku, dok ne kreću s većim obujmom poslovanja ili zbog same prirode posla, ne treba ozbiljan uredski pogon. Drugi tip klijenta bili bi domaći poduzetnici koji kreću s poslovanjem i još nemaju dovoljno posla ili sredstava za otvaranjem i korištenjem vlastitog ureda. Konkretno to znači da možda pružate savjetodavne usluge ili ste kreativac. Kako bi djelovali ozbiljnije i lakše poslovali potrebno vam je imati tajnicu, kvalitetnu poslovnu adresu i profesionalno vođenu arhivu. Tu vam naš virtualni ured zapravo rješava sve te probleme, jer za djelić troška vlastitog zapošljavanja, najma poslovnog prostora i telefonskih linija vi sve to dobivate na jednom mjestu”, ističe Cerovac. Data-Link je primarno računovodstvena tvrtka koja dio usluga virtualnog ureda pruža već godinama. “Virtualni ured, u smislu naziva i nešto šireg portfolija usluga, nudimo zadnjih godinu dana. U praksi to znači da postoje određene usluge koje su komplementarne i koje našim klijentima želimo ponuditi kako bi kod nas imali svojevrsni one-stop-shop”, tvrdi Cerovac. Dodaje kako barem dio te usluge – jer postoje različiti paketi i razine usluge – trenutno koristi oko 20 klijenata, većinom stranaca. Prema njegovom mišljenju, osnovna prednost virtualnog ureda jest ušteda u odnosu da to radite sami.

Pristupačno

Ovisno o željama
Već sasvim solidan paket usluga može se dobiti za manje od 1000 kuna. “Cijene ovise o željama: želite li logo tvrtke na pročelju, samo prosljeđivanje pošte ili i naprednije usluge poput vlastite telefonske linije, prosljeđivanja mailova”, pojasnio je Cerovac. Virtualni ured logičan je outsourcing djelatnosti koja nije core biznis.

Komentirajte prvi

New Report

Close