Iz ZET-a poručili: Ispričavamo se, cijeli dan i noć smo uklanjali kvar

Autor: Agencija VLM , 02. listopad 2013. u 10:42
Photo: Patrik Macek/PIXSELL

Isplati prethodi provjera prometa po vrijednosnoj kartici, a nakon utvrđivanja preplaćenog iznosa, putnicima se doznačuje novac na tekuće račune.

ZET je još jučer započeo s isplatom razlike stvarne cijene vožnje i pogrešno realiziranih transakcija onim putnicima koji su pristigli na šalter reklamacija, a danas je krenula i isplata sredstava korisnicima koji su tijekom jučerašnjega dana ostavili podatke Uredu za odnose s javnošću. Putnici novac mogu osobno podići na šalterima ZET-a ili će im razlika biti uplaćena na tekuće račune prema podacima koje su dostavili.

– S brojem zabilježenih "krivih naplata karte" još nećemo izlaziti, problem je riješen, rekao nam je glasnogovornik ZET-a Tomislav Jurić. Naglasio je da građani nakon jučerašnjeg dana i danas zovu i ostavljaju podatke zbog jučerašnje greške sustava. Tehničke službe ZET-a i proizvođača sustava radile su tijekom cijelog jučerašnjeg dana i noći na otklanjanju kvara pa su vozila jutros u promet uključena s ispravnim uređajima. Mobilne ekipe su u pripravnosti i danas za slučaj pogreške u nekom od 600-tinjak vozila koliko ih je ovoga trenutka u prometu.

– Još se sve prijave moraju zaprimiti i obraditi pa ćemo za nekoliko dana znati točne podatke, rekao je Jurić za Večernji, dodavši da će, ukoliko se i danas bude dogodila slična situacija s greškom sustava odmah na teren izaći tehničke službe i ukloniti vozilo iz prometa. No, do toga danas ne bi trebalo doći jer su sva vozila, kaže, jutros prije puštanja u promet provjerena. Do greške je, najvjerojatnije, došlo zbog preuzimanja programske aplikacije nadogradnje sustava.

Lažne prijave građana

Isplati prethodi provjera prometa po vrijednosnoj kartici, a nakon utvrđivanja preplaćenog iznosa, putnicima se doznačuje novac na tekuće račune. Neki su građani pokušali iskoristiti situaciju pa je bilo i "lažnih" prijava. No, svi su otkriveni jer je sutav izrađen na način da se svaka transakcija prati, kako na samoj karti tako i na uređajima u vozilima, istaknuo je Jurić.
Korisnici koji sumnjaju u ispravnost transakcije putem vrijednosne karte mogu se javiti Kontakt centru i dalje na besplatan broj 0800 200 060.

Komentirajte prvi

New Report

Close