INmusic nakon 5 godina okrenuo leđa Ožujskom

Craft pivo će biti nešto skuplje od dosadašnjeg lagera Zagrebačke pivovare/Sanjin Strukić/PIXSELL Craft pivo će biti nešto skuplje od dosadašnjeg lagera Zagrebačke pivovare/Sanjin Strukić/PIXSELL

Agram Craft iz Dugog Sela s brendom Crafter's ponudit će na glazbenom festivalu u Zagrebu svoju paletu od šest piva predvođenih Hopperom.

Nakon što je proteklih 5 godina jedan od najznačajnijih glazbenih festivala u Hrvatskoj, INmusic, bio vezan uz Zagrebačku pivovaru i Ožujsko pivo, sada je došlo do prekida suradnje te će od ovog ljeta posjetitelji festivala moći piti craft pivo Crafter's.

Radi se o brendu male pivovare Crafter's koja je nastala u Ivanić-Gradu, a sada se preselila u novi pogon u Dugom Selu. 

100.000 ljudi i 50.000 litara
Kako je pojasnio Zdravko Marić, osnivač festivala INmusic, do promjene dobavljača piva je došlo jer se posjetiteljima željelo ponuditi nešto novo i kvalitetnije. "Craft na velika vrata ulazi u svijet festivala. U Americi ima dosta festivala ovog tipa koji nude craft pivo. U Europi ga zasad nude manji festivali, ali niti jedan ovakve veličine kakav je INmusic te smo po tome prvi na kontinentu", kazao nam je Marić.

Uvjeti poslovne suradnje nisu poznati, isto kao što nisu bili niti oni sa Zagrebačkom pivovarom. Marić je pojasno da se na festivalu proda oko 100 tisuća čaša piva od pola litre, odnosno oko 50 tisuća litara. Pivovara Crafter's je, djelomično i zbog ovog ugovora, je povećala svoje kapacitete na 1,5 milijuna litara piva godišnje. Procjenjuje se da je ukupna investicija u ovu pivovaru dosad na razini od nešto manje od 20 milijuna kuna.

Najznačajniji brend joj je Hopper pivo, koje će se uglavnom i nuditi na 150 točionika INmusica. Ukupno u asortimanu imaju šest vrsta piva. 

Iz Zagrebačke pivovare su prokomentirali da je Ožujsko pivo pratitelj vrhunske glazbe što dokazuje i višegodišnje partnerstvo s glazbenim festivalima među kojima je bio i INmusic.

"No, ove godine s partnerom nastavljamo razvijati vlastiti platformu “Ožujsko glazbenu točionicu” kako bi ljubiteljima vrhunskog zvuka i dalje osigurali gostovanja vrhunskih svjetskih glazbenih i domaćih imena kao što su bili nedavno rasprodani koncerti Hladnog piva, Prophets of Ragea, The Culta, Duran Durana i mnogih drugih. Našim potrošačima želimo odličnu zabavu na svim glazbenim događanjima, a INmusicu zahvaljujemo na dosadašnjoj suradnji i želimo puno uspjeha", kažu iz Zagrebačke pivovare.

Treba velika infrastruktura

Neslužbeno se doznaje da je tehnologija poslovanja omogućila INmusicu da kao partnera ima i manju pivovaru. Naime, za događanja ovakvog tipa je potrebna velika infrastruktura, konkretno 150 točionika, a koju mogu osigurati jedino velike pivovare. No, na tržištu se pojavila tvrtka iz Slovenije koja iznajmljuje najmodernije točionike koji skraćuju vrijeme točenja piva za polovicu, a time iziskuju manje potrebnih radnika za šankom. Isto tako, u te točionike se može staviti bilo koje pivo, uključujući i "niskobudžetni" craft. 

Marić ističe da mu je intencija da suradnja s Crafter'som bude dugoročna, no da će se nešto više moći reći nakon ovogodišnjeg festivala. Kako je, već i u samoj proizvodnji, craft pivo skuplje od industrijskog lagera kakav je Ožujsko pivo, nužno je da cijena piva na ovogodišnjem festivalu, koji će se održati od 25. do 27. lipnja na Jarunu, bude viša. Marić je pojasnio da nemaju još točnu cijenu, no da će ona biti primjerena hrvatskom standardu. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!