Individualnim pristupom do jedinstvena korisničkog iskustva

Autor: Poslovni dnevnik , 26. svibanj 2014. u 22:00
Hrvoje Veselko, direktor prodaje Vipneta

O benefitima projekta za male i srednje poduzetnike i optimizaciji njihova poslovanja razgovarali smo s Hrvojem Veselkom, direktor prodaje Vipneta.

Vipnet je partner projekta "Poslovanje na kvadrat" drugu godinu zaredom. O benefitima projekta za male i srednje poduzetnike i optimizaciji njihova poslovanja razgovarali smo s Hrvojem Veselkom, direktor prodaje Vipneta. 

Partner ste projekta drugu godinu zaredom. Kako ga ocjenjujete?
Upravo to što smo uz "Poslovanje na kvadrat" od početka pokazuje da vjerujemo u projekt koji u prvi plan stavlja male i srednje poduzetnike te obrtnike. O projektu najbolje govore njegovi finalisti koji su u kratkom razdoblju optimizirali poslovanje i uspjeli ostvariti rast na tržištu u nimalo laganim uvjetima. Dodatna vrijednost projekta u njegovu je sustavu, kroz koji su se analizirala kandidatima praktična i dostupna rješenja te se pratio njihov uspjeh, odnosno učinak, što je najučinkovitija metoda edukacije. Know-how koji su kandidati stekli primjenjiv je i mimo njihovih poduzeća i obrta te nema sumnje da će im u životu koristiti. Projekti poput ovoga omogućuju nam i da u interakciji s korisnicima učimo jedni od drugih, što nam pomaže da kreiramo sve bolje usluge krojene po njihovim željama i potrebama.

Kako TK tvrtke mogu pomoću malim i srednji poduzetnicima u optimizaciji troškova?
Razvijanjem novih usluga te prilagodbom postojećih, telekom kompanije pridonose optimizaciji troškova poslovanja, a to se ponajprije odnosi na jednostavniju, praktičniju i učinkovitiju komunikaciju sa suradnicima, partnerima, vlastitim zaposlenicima te ostatkom poslovnog svijeta. U tom segmentu, u Vipnetu smo nedavno predstavili konvergentnu ponudu pod geslom "Kombinirajte i uštedite", koja omogućuje kombinaciju mobilnih i fiksnih usluga na jednom mjestu, na jednom računu uz značajne uštede. Jedini na hrvatskom tržištu nudimo dodatne popuste korisnicima koji istodobno koriste mobilne tarife Bez granica te fiksnu telefoniju i internet. 

Koliko Vipnet, pored ponude novih tehnologija, pomaže malim i srednjim poduzetnicima u primjeni tehnologija?
Konvergentna ponuda podrazumijeva i promjenu odnosa prema korisniku i korisničkom iskustvu te smo radi boljeg razumijevanja unaprijedili korporativne stranice s nizom novih funkcionalnosti poput napredne tražilice te  konfiguratora za samostalno kreiranje ponuda i Podrškom korak po korak. U svakom trenutku i pri svakom koraku korisnicima su na raspolaganju Vipnetovi prodajni predstavnici i direktni kontakti službe za korisnike, preko kojih mogu doći do odgovora na sva pitanja. Malim i srednjim poduzetnicima pristupamo kao i prema velikim poslovnim korisnicima, vodeći se njihovim  jedinstvenim potrebama, educiramo ih o uslugama i načinima na koje određene usluge vode do unapređenja i optimizacije njihova poslovanja. Smatramo da takav, jedinstveni pristup korisnicima adresira kvalitetu, što je nedavno potvrdilo ponovno osvajanje Best Buy Award certifikata za najboljeg mobilnog operatora za poslovne korisnike.

Koliko uspješno mali i srednji poduzetnici u nas koriste nove tehnologije kako bi optimizirali svoje poslovanje?
Mnogi mali i srednji poduzetnici u Hrvatskoj bave se upravo novim tehnologijama i uslugama pa možemo reći ne samo da pratimo svjetske trendove već da ih u nekim slučajevima i uvodimo. Naša je zadaća da tom segmentu hrvatskog tržišta ponudimo usluge koje će unaprijediti njihovo poslovanje, primjerice, Vip app dizajner koji jednom restoranu ili automehaničarskoj radnji omogućuje da samostalno kreiraju mobilnu aplikaciju.

Koje biste alate iz Vipove ponude istaknuli kao najkorisnije malim i srednjim poduzetnicima?
Osim usluga koje su vezane uz mobilnu i fiksnu telefoniju, poslovnim korisnicima na raspolaganje stavljamo i naše brojne cloud usluge poput Vip blagajne, vipFax-a, Vip nadzora brodova, Vip auto nadzora, Microsoft Exchange maila, Vip app dizajnera, itd. Posebno je popularna usluga Vip blagajne koja na jednostavan, siguran te povoljan način za već od 60 kuna mjesečno rješava sve korisničke potrebe vezane uz fiskalizaciju. Upravo smo kroz interakciju s malim poduzetnicima i obrtnicima shvatili da je nekima zbog sezonske prirode poslova usluga potrebna u određenom dijelu godine, pa smo uveli mogućnost sezonskog mirovanja licencije, što tim korisnicima dodatno optimizira troškove. U želji da pojednostavimo proces traženja odgovarajuće cloud usluge, osmislili smo i Cloud market, online platformu na kojoj su sve cloud usluge dostupne 24 sata.  

Komentirajte prvi

New Report

Close