Imenovani direktori predstavništava HTZ-a za sedam inozemnih tržišta

Autor: Poslovni.hr/H , 26. lipanj 2018. u 16:37
Foto: Tomislav Miletic/PIXSELL

Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice (HTZ) na današnjoj je sjednici imenovalo direktore predstavništava HTZ-a za sedam tržišta, a uz ostalo je usvojen i plan marketinške i PR suradnje na projektu Ultra Europe 2018. te izglasane potpore za sigurnost, izvijestio je HTZ u utorak.

Za direktora predstavništva HTZ-a u Austriji imenovan je Branimir Tončinić, u Češkoj Dubravko Miholić, Sloveniji Metka Bradetić, Švedskoj Vedran Sušić, Mađarskoj Ivana Herceg te u Kini Franka Gulin, na razdoblje od tri godine.

Za razvoj turističkog sektora u 2018. godini osigurano je 13 milijuna kuna minimalnih potpora, što je 2,5 milijuna više nego prethodnih godina, namijenjenih poduzetnicima za sufinanciranje troškova.

Odlukom o dodjeli potpora događanjima u 2018., od 650 prijavljenih bit će sufinancirano 246 događanja.

Predsjednik Hrvatske turističke zajednice i ministar turizma Gari Cappelli istaknuo je kako Ministarstvo turizma u suradnji s HTZ-om izdvaja značajna sredstva za jačanje ponude turističkog proizvoda, što doprinosi rastu turističke potražnje.

Turističko vijeće usvojilo je i prijedlog suradnje s tvrtkom MPG live u iznosu od 4,2 milijuna kuna na marketinškim i PR aktivnostima projekta "Ultra Europe 2018." Riječ je o potpori sedmodnevnom festivalu Ultra Europe koji se u Splitu, Bolu na Braču, Hvaru i Visu održava od 2013. godine te svake godine privuče više od 150.000 ljudi iz preko 140 zemalja.

"Hrvatska turistička zajednica putem dodjele bespovratnih financijskih sredstava podupire kvalitetne projekte koji hrvatskom turizmu daju dodanu vrijednost. Ove godine kroz četiri programa sufinanciramo ukupno 464 projekata s gotovo 18 milijuna kuna. Riječ je o sredstvima koja su dodijeljena projektima koji su nositelji sadašnje i buduće ukupne hrvatske turističke ponude", rekao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Članovi Turističkog vijeća donijeli su i odluku o suradnji i sufinanciranju dokumenata "Strategija marketinškog plana turizma Slavonije s planom brendiranja" klastera Slavonija "Strategija razvoja turizma Imotske krajine TZ područja Imota".

Turističkom vijeću je predstavljena i informacija o tijeku sezone i stanju na tržištima, odnosno podaci sustava eVisitor, koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnim i nekomercijalnim objektima te nautičkom charteru (sustav eCrew). U Hrvatskoj je u razdoblju od siječnja do kraja svibnja ostvareno 3,6 milijuna dolazaka, 19 posto više nego lani i 11,6 milijuna noćenja (24 posto više).

Komentirajte prvi

New Report

Close