Imate Toyotu? Ovo upozorenje će vas zanimati

Autor: Poslovni.hr , 10. listopad 2012. u 14:53
Epa

Iz Toyote Hrvatska reagirali su na napise o opasnosti od požara.

Zbog opasnosti od požara koji može izazvati pogreška  na sustavu podizanja prozora japanski proizvođač automobila s tržišta će povući 7,4 milijuna vozila.

Problemi pri proizvodnji nastali su na modelima Vitz, Yaris i Corolla, a u Europi će biti povučeno 1,39 milijuna vozila, u Kini 1,4 milijuna te 2,47 milijuna vozila u SAD-u, javlja Sky News.

Iz tvrtke su priopćili da žele provjeriti posebno fluor-mazivo koje se koristi na vozačevoj strani sustava za podizanje prozora. Problem je nastao zbog neravnomjerne upotrebe maziva tijekom procesa montaže.

Iz Toyote Hrvatska priopćili su kako će u Hrvatskoj o servisnoj kampanji biti kontaktirano 6.959 vlasnika vozila sa svrhom pregleda njihovih vozila te nanošenja specijalnog sloja masti koji će osigurati neometan rad električnih prekidača podizača stakala. Dolazak u servis bit će iskorišten za dodatno informiranje vlasnika vozila o tehničkom aspektu, no ističu kako nije riječ o opozivu.

"Naglašavamo, radi boljeg razumijevanja, da se u SAD-u svako dimljenje tretira kao vatra – dakle još jednom naglašavamo pojava vatre tj. stvaranje otvorenog plamena nije zabilježeno nigdje u svijetu. Također – nije zabilježen niti jedan slučaj nezgode koji bi bio posljedica navedene pojave", kažu iz Toyote Hrvatska.

Pojašnjavaju u priopćenju i kako se na vozačkim vratima nalazi električni prekidač kojim se upravlja električnim podizačima stakala u vozilu. U nekim slučajevima korisnik/vozač može osjetiti da prekidač pod prstom djeluje „ljepljivo“  tj. da je njegov povratak u početni položaj, nakon što ga korisnik/vozač otpusti, usporen.

Upozoravaju korisnike da, u svrhu otklanjanja gore opisanog usporenog ili otežanog pomicanja, električni prekidač samoinicijativno ne podmazuju komercijalno dostupnim sredstvima za podmazivanje jer time mogu izazvati nepotrebno pregrijavanje prekidača i njegovo rastapanje.

Toyota je, kažu iz hrvatske podružnice, provela opsežna testiranja u kojima su korištena komercijalno dostupna sredstva za podmazivanje te poručuju da u navedenim slučajevima može doći do dimljenja kao posljedice pregrijavanja "ali niti u jednom slučaju nije zabilježena vatra odnosno zapaljenje".

Komentirajte prvi

New Report

Close