I uz očekivani pad prihoda, profitabilnost dvoznamenkasta

Autor: Suzana Varošanec , 30. listopad 2018. u 21:59
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL

U Hrvatskoj mu ide dobro, ali u Europi pad.

S 3,9 milijardi kuna ukupnog prihoda u prva tri kvartala 2018. Atlantic Grupa bilježi organski rast prihoda od prodaje od 3,7% u odnosu na isto razdoblje lani, ali ukupno i 0,5% nominalnog smanjenja, što je rezultat lanjske prodaje proizvodnje sportske prehrane belgijskom partneru i izostanka s time povezanih prihoda od uslužne proizvodnje. EBITDA u iznosu od 524,1 mil. kn, pak, veća je za 18,9%, a neto dobit nakon manjinskih interesa za čak 34,4% – iznosi 319,3 milijuna kuna, što predsjednik Uprave Emil Tedeschi zaokružuje komentarom:

“Zahvaljujući najprije poslovnim rezultatima, a sudeći i prema osvojenim nagradama i priznanjima, možemo zaključiti da će 2018. biti još jedna uspješna godina za Atlantic Grupu, u kojoj smo ojačali korporativne prakse kao i naše brendove”.

Atlantic je, kako Tedeschi podsjeća, prvi izdavatelj koji je prešao sa Službenog u Vodeće tržište ZSE, a uslijedila je i prva nagrada za odnose s investitorima.

“Naš najinternacionalniji brend – Argeta – postao je europski lider, dok redizajnirana Cockta ostvaruje izvanredne prodajne rezultate, s 47% rasta u HoReCa segmentu. Uz osnaženi distribucijski asortiman, nastavili smo i s poboljšanjima u organizaciji distribucije, te s dezinvestiranjem non-core poslovnih operacija. Također, značajan rast profitabilnosti i niži financijski troškovi koje zahvaljujemo daljnjem razduživanju ojačali su naš novčani tijek te čine čvrsto uporište za budući rast”, kaže on.

 

47 posto

rasla je prodaja brenda Cockta u HoReCa segmentu

Tri strateška poslovna područja glavni su punjači prodajnih prihoda: Delikatesni namazi rastu 10,2%, Pića 7% i Kava 4,3%. No, Kava se s 21% udjela, ili 816,7 mil. kn prihoda od prodaje, ističe i kao najveća pojedinačna prihodovna kategorija. U strukturi dominantni su vlastiti brendovi – čine blizu 70%, dok brendovi principala u distribuciji 23%, ljekarnički lanac Farmacia 7,9% i proizvodnja privatnih robnih marki za treće strane 0,2%. Hrvatska s 1,3 mlrd kn prihoda od prodaje (+9,6%) najveće je Atlanticovo tržište, a slijede Srbija (+5,6%), Slovenija (+5,5%) i BiH (+4%). Na ključnim europskim tržištima uključujući Njemačku, Švicarsku, Austriju i Švedsku, bilježe 39% pad (na 210 mil. kn), i to zbog nižih prihoda u segmentu sportske i aktivne prehrane.

Komentirajte prvi

New Report

Close