HTZ u prvoj brend kampanji 
za 2020., cilja na top 16 tržišta

Autor: Darko Bičak , 27. siječanj 2020. u 21:59
Puno očekuju i od kampanje na društvenim mrežama / PD

Promoviraju nas kao mjesto za ljubitelje kulture, gastronomije, ali i avanturiste

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) provodi ovogodišnju brand kampanju koja će se u različitim razdobljima, na 16 ključnih tržišta, provoditi do kraja srpnja. Kako ističu iz HTZ-a, kampanja ima cilj daljnjeg rasta prepoznatljivosti Hrvatske kao atraktivne turističke destinacije bogate ponude, sunca i mora, eno-gastronomije, aktivnog turizma, nautike i kulture.

Tržišta na kojima se provodi prva ovogodišnja brand kampanja su Njemačka, Austrija, Italija, Poljska, Češka, Velika Britanija, Mađarska, Francuska, Nizozemska, Švedska, Belgija, Norveška, Rusija, Ukrajina, Slovačka i Španjolska. Aktivnosti će se provoditi putem TV-a, tiskovina, kanala vanjskog i display oglašavanja, društvenih mreža Facebook, Instagram i Twitter te kanala na YouTubeu.

Dodajmo kako će Hrvatska turistička zajednica tijekom 2020. provoditi četiri glavne promotivne kampanje, dvije za promociju pred i posezone te dvije brand kampanje. 

Komentirajte prvi

New Report

Close