HTZ u kampanju za šest europskih tržišta ulaže 15 milijuna kuna

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 03. siječanj 2017. u 22:00
Jedan od ciljeva u sezoni 2017. povećanje je ukupne potrošnje turista/Željko Lukunić/PIXSELL

Croatia Feeds – online priče koje će privući Britance, Nijemce, Šveđane, Francuze, Švicarce i Nizozemce.

Hrvatska postaje sve privlačnijom turističkom destinacijom i izvan ljetnih mjeseci, pokazuju podaci Hrvatske turističke zajednice (HTZ) koji sugeriraju porast broja noćenja u prosincu 2016., ali i ukupne potrošnje gostiju u odnosu na godinu ranije.  

Naime, radi se o 667,4 tisuće noćenja ili 140 tisuća ljudi više nego lani, od čega je samo u Zagrebu ostvareno 167 tisuća noćenja, nakon čega slijedi  Kvarner sa 112 tisuća noćenja, Istra i 107 tisuća noćenja, Splitsko-dalmatinska s 59 tisuća noćenja te Dubrovačko-neretvanska županija koja je u prosincu zabilježila 55 tisuća turističkih noćenja. 

Sve za produljenje sezone
Dodaju li se tome i podaci Ministarstva turizma koji pokazuju da su prihodi od stranih gostiju u prvih devet mjeseci prošle godine iznosili 7,9 milijardi eura što je i 8,3 posto više nego 2015., ne iznenađuje najava ministra turizma, Garija Cappellija, da hrvatski turizam u 2017. očekuju investicije u iznosu od 800 milijuna eura.

 

800 milijuna

eura planirane su investicije u turizmu za sezonu 2017.

"Tu su i projekti namijenjeni produljenju sezone, uz koje ćemo vjerujem ostvariti još bolje rezultate u vidu turističkog prometa te povećati potrošnju u turizmu", kazao je Cappelli. Motiviran postignućima, direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić poručuje kako hrvatski turistički sektor u 2017. godinu ulazi s odličnim rezultatima, ali i velikim očekivanjima.  "Hrvatski turizam iz godine u godinu ostvaruje odlične rezultate te sukladno tome ima i vrlo značajan utjecaj na cjelokupno gospodarstvo zemlje. Očekivanja u ovoj godini neće biti ništa manja, želimo nastaviti s trendovima rasta i jačanja nacionalnog turističkog branda", izjavio je direktor Ivičić. 

Pet najboljih ruta
Stoga, kao jedna od inicijativa koja bi u sljedećoj godini trebala donijeti još veće uspjehe promotivna je kampanja HTZ-a naslovljena Croatia Feeds, s predviđenim budžetom od 15 milijuna kuna. Od kraja 2016. godine se na šest tržišta, i to Velike Britanije, Njemačke, Švedske, Francuske, Švicarske i Nizozemske, putem online i televizijskih kanala promoviraju i tradicionalna božićna kuhinja te jela iz hrvatskih krajeva uz napomenu da se u Hrvatskoj u svako doba godine može dobro jesti, kao priča o pet najboljih ruta za putovanje po Hrvatskoj. 

Uključen Googleov tim
"Kampanja Croatia Feeds osmišljena je na način pričanja zanimljivih priča o Hrvatskoj, ali na intrigantan i drugačiji način, kako bi privukle pažnju krajnjih korisnika, pri čemu su teme priča odabrane ovisno o preferencijama tržišta", napominju iz Glavnog ureda HTZ-a. Ratomir Ivičić naglašava da se radi o znatno drugačijoj online kampanji koja se zasniva na upotrebi zanimljivih i intrigantnih naslova na 'bannerima', kojima se zajedno s novim brendiranim logom i privlačnim fotografijama nastoji privući pažnja publike odnosno potencijalnih turista.

U sklopu kampanje nastala je i istoimena web stranica Croatia Feeds, na kojoj su objedinjenje brojne atraktivne fotografije, za što je zaslužna suradnja HTZ-a i članova Googleovog kreativnog tima The ZOO. Ujedno, riječ je o jednoj od prvih suradnji s Googleovim kreativnim timom na ovim prostorima. Kao glavni partner kampanje koja je testirana prošlog ljeta i jeseni na tri tržišta gdje je privukla popriličnu količinu pažnje potpisuje se jedna od vodećih međunarodnih agencija na području marketinga, BBDO. 
 

Komentari (1)
Pogledajte sve

nadam se da će ovog uhljeba ideesseovca Ivičića konačno novi ministar maknuti.Plus pokazati kako troše 350 milijuna kuna godišnje u HTZ i preko kojih agencija rade i tko uzima provizije.

Od Umaga do Dubrovnika nema pasa u hotelima po zimi, a oni lupaju milijune u kvazi kampanje.Zamislite koliko bi imali turista kad bi dali 350 milijuna kuna u google ads ili dali kao subvencije low cost prijevoznicima.

New Report

Close