Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavila je javni poziv za odabir međunarodne PR agencije za izradu i implementaciju PR strategije te provođenje međunarodnih PR i aktivnosti odnosa s medijima, online komunikacije i PR projekata za HTZ u 2018.
Rok je 30. studenog. Traži se specijalizirana agencija za izradu međunarodne strategije i njenu provedbu za 2018. s mogućnošću produljenja suradnje i u 2019. u jednoj ili više kategorija, poput odnosa s medijima, društvenih medija i digitalne komunikacije, PR događaja, posebnih projekata.
Cilj je povećati snagu hrvatskog brenda, dolaske turista u pred i posezoni te dnevnu potrošnju, te promovirati ključne turističke proizvode. HTZ je dosad surađivao s agencijom Grayling i njih još nekoliko.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu