HTZ traži agenciju za PR strategiju

Autor: Poslovni dnevnik , 20. studeni 2017. u 21:59
Prizor iz novog promo spota HTZ-a

Cilj je promocija za rast broja gostiju u pred i posezoni.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavila je javni poziv za odabir međunarodne PR agencije za izradu i implementaciju PR strategije te provođenje međunarodnih PR i aktivnosti odnosa s medijima, online komunikacije i PR projekata za HTZ u 2018.

Rok je 30. studenog. Traži se specijalizirana agencija za izradu međunarodne strategije i njenu provedbu za 2018. s mogućnošću produljenja suradnje i u 2019. u jednoj ili više kategorija, poput odnosa s medijima, društvenih medija i digitalne komunikacije, PR događaja, posebnih projekata.

Cilj je povećati snagu hrvatskog brenda, dolaske turista u pred i posezoni te dnevnu potrošnju, te promovirati ključne turističke proizvode. HTZ je dosad surađivao s agencijom Grayling i njih još nekoliko.

Komentirajte prvi

New Report

Close