HTZ se transformira u marketinšku agenciju

Autor: Poslovni dnevnik , 25. lipanj 2015. u 21:59
Ministar turizma Darko Lorencin/ Vjeran Žganec Rogulja/PIXSELL

Ministarstvo objavilo prijedlog novog ustroja turističkih zajednica.

Zagreb Ministarstvo turizma objavilo je u srijedu na internetskim stranicama prijedlog paketa zakona – zakona o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma, zakona o boravišnoj pristojbi te zakona o turističkoj članarini, koji će do 12. srpnja 2015. biti na javnoj raspravi.

Po prijedlogu zakona o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma, lokalne turističke zajednice bit će ponajprije zadužene za razvoj turističkih proizvoda i promociju destinacija, a županijske turističke zajednice za konsolidaciju te promociju na razini županije, ističe se u priopćenju i dodaje da će glavni ured HTZ-a biti znatno više usmjeren na jačanje turističkog brenda Hrvatske te da se može govoriti o transformaciji HTZ-a u marketinšku agenciju hrvatskog turizma.

U predloženom zakonu o boravišnoj pristojbi, ključ raspodjele novca od osnovne boravišne pristojbe od lokalne do nacionalne razine bitno se ne mijenja u odnosu prema dosadašnjoj raspodjeli. 

Komentirajte prvi

New Report

Close