HTZ objavio javne pozive za oglašavanje turizma u 2015.

Autor: Poslovni dnevnik , 08. rujan 2014. u 11:27
Photo: Sanjin Strukic/PIXSELL

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavila je danas javne pozive za oglašavanje hrvatskog turizma u 2015. godini prema šest modela, ukupne vrijednosti 203,45 milijuna kuna.

 Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavila je danas javne pozive za oglašavanje hrvatskog turizma u 2015. godini prema šest modela, ukupne vrijednosti 203,45 milijuna kuna, priopćeno je iz HTZ-a.

Javne pozive za subjekte javnog i privatnog sektora za kandidiranje promotivnih kampanja i/ili promotivno/prodajnih kanala za oglašavanje hrvatskog turizma u idućoj godini HTZ je objavio kako bi turističkom sektoru omogućio kvalitetniju pripremu već za iduću sezonu, stavivši im već sada na raspolaganje informacije o načinima kandidiranja promotivnih kampanja i kanala za oglašavanje.

Ukupna moguća vrijednost oglašavanja hrvatskog turizma u svih 6 modela zajedno iznosi 203,45 milijuna kuna, a HTZ u njima sudjeluje s 91 milijun kuna vlastitih sredstava, navodi se u priopćenju.

Prilikom raspodjele sredstava uvažava se značaj pojedine županije mjeren brojem ostvarenih noćenja u 2013. i po navedenom ključu se raspodjeljuju raspoloživa sredstva za svaki model.

U namjeni sredstava za oglašavanje odnos je 50 posto pred i posezona, a 50 posto glavna sezona, za kontinent cijele godine, a svaki subjekt privatnog sektora može jedan program kandidirati po samo jednom modelu.

Oglašavanje svih programa za kontinent (osim Grada Zagreba) financira se iz sredstava za nerazvijene, a ključno je da će se za sve modele uvesti sustav dokazivanja rezultata, odnosno ostvarenog turističkog prometa, kaže se dalje u priopćenju.

„Šest definiranih modela rezultat su suradnje svih sudionika u destinaciji i pokazatelj smjera kojime želimo ići. Novost u definiranju ovogodišnjih modela jest Model VI za kojega je predviđen ukupan bruto iznos od 18 milijuna kuna", istaknuo je direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.

Spomenuti model odnosi se na nove organizatore putovanja s organiziranim zračnim prijevozom, odnosno autobusnim prijevozom koji u zadnje tri godine nisu imali programe putovanja za Hrvatsku, ili su imali, ali uvode dodatne programe putovanja s novim ili dodatnim organiziranim zračnim, odnosno autobusnim prijevozom. Taj model obuhvaća i nove zračne prijevoznike koji u posljednje tri godine nisu imali nalete na neku od zračnih luka u Hrvatskoj, odnosno, koji su imali, ali uvode dodatne ili nove linije, dodaje Ivičić.

Model I, pak, odnosi se na oglašavanje nositelja smještajne ponude uz sudjelovanje sustava turističkih zajednica. U sredstvima za oglašavanje HTZ sudjeluje s 25 posto, sustav turističkih zajednica s 25 posto, a nositelj smještajne ponude s 50 posto.

Model II, pak, odnosi se na opće oglašavanje ponude destinacije koje provodi sustav turističkih zajednica (TZ) i nacionalne strukovne udruge u turizmu. U sredstvima za oglašavanje po tom modelu HTZ i sustav TZ ili strukovne udruge sudjeluju s po 50 posto.

Model III odnosi se na oglašavanje organiziranih programa putovanja TO/TA, konsolidatora u zračnom prijevozu te konsolidatora programa organiziranih putovanja, a udjel HTZ-a u oglašavanju po ovom modelu može iznositi najviše do 50 posto.

Model IV se odnosi na oglašavanje posebnih programa destinacija, oglašavanje programa zračnog, trajektnog/brodskog, željezničkog i autobusnog prijevoza, kao i oglašavanje organiziranih zimskih i drugih programa te ostalih programa od posebnog interesa za turizam destinacije. U sredstvima za oglašavanje HTZ sudjeluje s 50 posto, a sustav TZŽ 50 posto.

Model V se odnosi na oglašavanje ponude kontinenta, osim Grada Zagreba (opće/imidž oglašavanje i oglašavanje komercijalnih programa), a udjel HTZ-a po ovom modelu jest 80 posto, dok je udio sustava TZ i nositelja smještajne ponude 20 posto.

Komentirajte prvi

New Report

Close