Za marketinške i PR aktivnosti u inozemstvu preraspodjelom je osigurano 10 milijuna kuna, odlučilo je u utorak Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice.
Novac će se usmjeriti u organizaciju promotivnih aktivnosti, oglašavanje u medijima, marketinške projekte s domaćim i inozemnim turoperatorima i agencijama te radionice, edukacije i prezentacije s kupcima u zemlji i inozemstvu, i to na 16 emitivnih tržišta, Njemačke, Velike Britanije, Austrije i Švicarske, Italije, Francuske, Švedske i Norveške, Nizozemske i Belgije, Poljske, Rusije i Ukrajine, Mađarske, Češke i Slovenije.
S početkom ožujka kreće prva ovogodišnja kampanja za promociju predsezone koja će se do 15. travnja provoditi na 12 ključnih tržišta među kojima je i Njemačka gdje je u tijeku velika kampanja na 11 njemačkih TV kanala, ističu u HTZ-u.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu