Hrvatsko-njemački poslovni rječnik sadrži više od 32.000 hrvatskih pojmova, te mnogo više njemačkih, s obzirom na to da mnogim hrvatskim terminima nije pridružen samo jedan njemački ekvivalent nego nekoliko njih.
Hrvatsko-njemački poslovni rječnik sadrži više od 32.000 hrvatskih pojmova, te mnogo više njemačkih, s obzirom na to da mnogim hrvatskim terminima nije pridružen samo jedan njemački ekvivalent nego nekoliko njih.
Rječnik obuhvaća dvadesetak ekonomskih područja: financije, računovodstvo i reviziju, osiguranje, bankarstvo, trgovačko pravo, trgovinu, transport, marketing, turizam, statistiku, matematiku, poslovnu informatiku, ekonomske teorije, opću ekonomiju i drugo.
Ovaj je rječnik, u najnovijem razdoblju hrvatske leksikografije, i najopsežniji strukovni rječnik s hrvatskim jezikom kao ishodišnim, te njemačkim rječnikom kao ciljnim.
Osim što obuhvaća jedinstven i originalan popis hrvatskih natuknica, rječnik u velikoj mjeri pridonosi standardizaciji te terminološkom obogaćivanju hrvatskoga poslovnog jezika.
Namijenjen je ekonomistima i prevoditeljima, studentima i nastavnicima ekonomskih škola i fakulteta, poduzetnicima, menadžerima, te svima onima koji se u profesionalnom radu susreću s ekonomskim i poslovnim izrazima
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu