Hrvatskim prijevoznicima Slovenija zatvorila čak 17 graničnih prijelaza što će stvoriti ogromne gubitke

Foto: Igor Soban/PIXSELL Foto: Igor Soban/PIXSELL

Prijevoznici su ogorčeni ograničenjima koje je donijelo Ministarstvo infrastrukture Republike Slovenije, riječ je o zabrani prometa teretnim voziliama čija najveća dopuštena masa premašuje 7,5 tona.

Hrvatski prijevoznici od 1. lipnja imaju zabranu prijelaza preko čak 17 graničnih prijelaza i to će stvoriti ogromne gubitke. Moraju ići na međunarodne granične prijelaze, a prijevoznicima to stvara ogromne probleme, piše HRT.

Prijevoznici su ogorčeni ograničenjima koje je donijelo Ministarstvo infrastrukture Republike Slovenije, riječ je o zabrani prometa teretnim voziliama čija najveća dopuštena masa premašuje 7,5 tona.

"Tako da se dogodilo da Slavonija, Istra, uglavnom čitava Hrvatska ovakva kakva je u obliku kifle, ima veliki problem s kretanjem svojih kamiona i to iziskuje ogromne troškove, jer neki sada moraju raditi i 100 km da bi došli preko granice. Dakle, problem nije ni u slovenskoj ni u hrvatskoj policiji koja to sve regulira, nego je problem u zagušenosti prometa koji je u ovom trenutku jednostavno nemoguć i ono što je stravično u svemu tome da će se to sve više i više gomilati i ja sam sad u Njemačkoj gdje je inače gužva u ovo vrijeme i sad zamislite kada svi ovi kada prijeđu granicu dođu ovdje da će ta gužva u Njemačkoj biti do duboko u noć, ja sad idem alternativnim pravcem za München. Sada je dakle, to prijevoznici znaju ispred Irschenberga, skroz do Münchena je kolona i vozi se, ali jedno 10, 15 na sat", kaže Marijan Banelli, akreditirani lobist za promet u EU. To je, kaže Marijan Banelli odgovor na našu zabranu tranzitnog prometa preko jednog graničnog prijelaza koji su Slovenci koristili kao kraći put za Mađarsku i "sada smo dobili što smo tražili".

- Oni su odmah 17 jer su u mogućnosti da nam to naprave. Tko je kriv? Ne bih ulazio u odgovornost, ali mislim da je itekako odgovoran, pogotovo ovim se postavlja veliko pitanje, ovo je velika šteta za hrvatsko gospodarstvo.

Iznimka su prijevoznici iz županija koje graniče sa Slovenijom, kao i za Ličko-senjsku županiju.

Ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković od Slovenije će tražiti povlašteni status za hrvatske prijevoznike.

Komentari (1)
  • veki1
    veki1 17:20 5.6.2019.

    "kaže Marijan Banelli odgovor na našu zabranu tranzitnog prometa preko jednog graničnog prijelaza koji su Slovenci koristili kao kraći put za Mađarsku i “sada smo dobili što smo tražili”

    Tko je crni labud koji je donio ovu odluku koja ugrožava hrvatsko gospodarstvo???

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!