Hrvatski vinar predstavio robnu marku koju proizvodi za METRO Cash & Carry

Autor: Objava za medije , 28. veljača 2014. u 13:58
Franco Cattunar i Dražen Ašenbrener (Press foto)

U sklopu proslave 50 godina METRO grupe, u Zagrebu je održan dvodnevni festival poslovnih rješenja koji je posjetilo više od 5.000 malih i srednjih poduzetnika.

U sklopu proslave 50 godina METRO grupe, u Zagrebu je održan dvodnevni festival poslovnih rješenja koji je posjetilo više od 5.000 malih i srednjih poduzetnika. Istarski vinar Franco Cattunar posjetiteljima je predstavio istarsku malvaziju Terra Unica, novu robnu marku koju je proizveo ekskluzivno za METRO Cash & Carry. Suradnja s METRO Cash & Carryjem za vinariju Cattunar znači 150.000 litara dodatne proizvodnje i širenje prodaje iz Istre na cijelu Hrvatsku.

 „METRO svojim partnerima uvijek nastoji osigurati nove poslovne prilike te nam je zadovoljstvo što se Franco pridružio više od 50 hrvatskih proizvođača koji su uključeni u METRO-ov program trgovačkih robnih marki. Radimo i na tome da se Terra Unica uskoro nađe i izvan granica Hrvatske u nekoj od 29 zemalja u kojima METRO danas posluje“, izjavio je Tomislav Brajević,  Direktor nabave suhe prehrane METRO Cash & Carryja.

U svom odnosu s kupcima i dobavljačima METRO se uvijek trudi pomoći im da unaprijede svoje poslovanje: otvaranjem prilika za širenje poslovanja ili savjetima kako lakše opstati na tržištu. Tako hrvatski dobavljači kroz sustav METRO Cash & Carryja svoje proizvode plasiraju profesionalnim kupcima u 15 svjetskih zemalja, među kojima su Rusija, Poljska i Moldavija, kažu iz METRO Cash & Carryja.

„Jako sam sretan što su naši proizvodi našli put do kupaca METRO-a među kojima su i brojni hrvatski ugostitelji i hotelijeri. Smatram da je METRO pouzdan partner, zastupljen u svijetu i apsolutno mi je zadovoljstvo vidjeti naša vina na njihovim policama. Višestruko nagrađivana vina uzgojenih sorti dorađuju se i njeguju u našim vlastitim podrumskim kapacitetima, a u suradnji s Metro Cash & Carry Hrvatska nastala je nova linija Terra Unica koja će kupcima METRO-a približiti istarska vina u njihovom najboljem izdanju“, izjavio je Franco Cattunar.

METRO festivali poslovnih rješenja održani su u Splitu, Zadru, Rijeci, Osijeku i Zagrebu. Više od 12.000 malih i srednjih poduzetnika iz cijele Hrvatske na festivalima su saznali najnovije trendove u poslovanju pizzerija, pekara, hotela, ureda, trgovina i restorana te dobili individualne savjete i stručnu pomoć u razradi poslovnih rješenja.

Komentirajte prvi

New Report

Close