Hrvatski turizam raste, ali je nekonkurentan

Autor: Poslovni dnevnik , 19. srpanj 2017. u 21:59
Foto: Miranda Cikotic/PIXSELL

Analizirajući ovogodišnju turističku sezonu i dosadašnje rezultate, to je vijeće (TPV HGK) na ovotjednoj sjednici poručilo da su turistička predsezona i glavna sezona odlične.

Hrvatski turizam i ove godine ostvaruje izvrsne rezultate sa svih tržišta i povećanje gotovo svih segmenta poslovanja, no i dalje je zbog poreznog tretmana, slabog poticanja zapošljavanja pa i investicija u zaostatku za svim mediteranskim konkurentima, upozorilo je u srijedu Turističko poslovno vijeće pri HGK.

Analizirajući ovogodišnju turističku sezonu i dosadašnje rezultate, to je vijeće (TPV HGK) na ovotjednoj sjednici poručilo da su turistička predsezona i glavna sezona odlične, što se očekuje i u posezoni, a osvrnuli su se i na požare u Dalmaciji, zbog kojih za sada, kako su informirani, turisti ne odlaze niti otkazuju aranžmane.

Direktorica Sektora za turizam HGK Leila Krešić-Jurić istaknula je da je unatoč svemu dobrom Hrvatska u turizmu i dalje u zaostatku za svim mediteranskim konkurentima, te da je po utjecaju oporezivanja na poticaje zapošljavanja i investicije na dnu ljestvice konkurentnosti.     

Komentirajte prvi

New Report

Close