Hrvatski luksuzni hoteli dobili novi brend Stories

Autor: Marija Crnjak , 01. ožujak 2017. u 22:00
Jedna od zvijezda konferencije bila je glumica Eva LaRue/ Igor Šoban/PIXSELL

Za hotel više nije dovoljna skupa oprema i usluga, već se traži poseban doživljaj i autentično iskustvo.

Grupacija jedinstvenih luksuznih hotela osnovana lani u Hrvatskoj gospodarskoj komori poslovat će pod novim zajedničkim brendom Stories, koji je uz novi vizualni identitet predstavljen u srijedu u Rovinju, na Europskom Summitu Međunarodne udruge luksuznih hotela, održanom u sklopu konferencije zdravstvenog turizma HTI.

Kako su pojasnili u HGK, brend Stories spaja želje modernih potrošača s ljepotom Hrvatske i posebnošću pomno biranih hotela u jedinstvene doživljaje vrijedne prepričavanja. Zbog toga je odabran slogan "You are the writer" kojim pozivaju goste da, nakon što prožive autentično iskustvo, podijele ga s drugima. "Svjetski trendovi pokazuju da potrošačima luksuza postaju važnija posebna iskustva od materijalnih dobra, na temelju kojih odabiru hotele. Zadovoljstvo mi je da je, prateći svjetske trendove i strategiju razvoja hrvatskog turizma koja potiče podizanje kvalitete hotelskog smještaja te stvaranje sadržajno bogatog turističkog portfelja, HGK omogućila platformu za osnivanje i djelovanje Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela koja objedinjuje sve spomenuto i čiji smo zajednički brand Stories danas predstavili", istaknula je direktorica Sektora za turizam HGK Leila Krešić-Jurić.

Stories hotele čini 16 hotela, koji su morali zadovoljiti stroge kriterije ulaska. To su Hotel Kazbek, The Pucić Palace i Villa Dubrovnik u Dubrovniku, hotel Adriana u Hvaru, hoteli Adriatic, Meneghetti, San Rocco i Valamar Isabella u Istri, palača Lešić Dimitri u Korčuli, hotel Alhambra u Malom Lošinju, hoteli Bevanda i Navis u Opatiji, hotel Vestibul Palace u Splitu, hotel Life Palace u Šibeniku, dvorac Martinis Marchi na otoku Šolta i hotel Bastion u Zadru.

Vizualni identitet brenda sjedinjuje glavni motiv hrvatskog crvenog kvadrata s rukopisom o autentičnom doživljaju u Hrvatskoj. "Većina naših hotela su dobitnici priznatih međunarodnih nagrada, nekoliko njih su članovi renomiranih svjetskih hotelskih udruženja, a dva restorana iz naše grupacije preporučeni su u Michelin vodiču. S novim brendom i zajedničkim nastupom cilj nam je pozicionirati Hrvatsku i kao destinaciju posebnog, luksuznog turizma", izjavio je predsjednik Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela pri HGK Nenad Nizić. Da za luksuzan hotel više nije dovoljna skupa oprema i dobra usluga, već poseban doživljaj i autentična iskustva, složili su se i sudionici panela održanom u sklopu konferencije. Jedna od zvijezda konferencije bila je glumica Eva LaRue, zvijezda serije CSI Miami, koja se, od kad je prestalo snimanje serije, posvetila putovanju i pisanju o luksuznom turizmu. 

Komentirajte prvi

New Report

Close