Hrvatski hoteli ljeti prvi u Europi, zimi na dnu

Autor: Petra Bulić/VLM , 24. svibanj 2013. u 13:44
Hrvatska je rekorder po sezonskim razlikama/PIX

U siječnju je bilo korišteno samo 13,2% kreveta u hotelima.

Koliko je produljenje sezone u Hrvatskoj hitno potrebno pokazuje podatak da je popunjenost hrvatskih hotela u siječnju bila niža nego u bilo kojoj zemlji članici EU, dok je u ljetnim mjesecima Hrvatska prva među zemljama koje prati Eurostat!

 

13,2posto

bila je popunjenost kreveta u siječnju

U siječnju je u Hrvatskoj bilo popunjeno samo 13,2 posto kreveta, u usporedbi s prosjekom EU od 31,1%. Na prvom je mjestu Austrija s čak 51%, a druga je Švicarska sa 36,7%. Na dnu je, jedina iza Hrvatske Crna Gora sa 12,9%. Eurostat, inače, ne uzima u obzir zatvorene hotele. Po ljetnoj popunjenosti Hrvatska je na vrhu ljestvice sa čak 91,2 posto u srpnju prošle godine i 97 posto u kolovozu. Hrvatska tako ima i najveću razliku u popunjenosti između kolovoza i siječnja od čak 83,8 postotnih bodova.

Najbliži po ljetnoj popunjenosti nam je Cipar sa 90 odnosno 94,8 posto, dok su u siječnju imali popunjenost od 25,3 posto. Među našim mediteranskim konkurentima, Italija ima ljetnu popunjenost od 53,3 odnosno 60,4%, a zimsku od 26,5%; Španjolska je nešto bolja sa 69,4 odnosno 75,6% ljeti i 36,2% zimi, dok Grčka broji 75,5 i 77,1% ljeti, a 25,9% zimi. Crna Gora ljeti ima popunjenost od 67,8 odnosno 69,7%.

Komentari (1)
Pogledajte sve

zato ni nema velikih hotelijerskih brendova na moru.otidjite vidjet na booking.com koje sve kompanije imaju hotele u budimpešti.

jadran treba biti naša nafta i cijela drava treba raditi za turizam i od turizma.kad ne bude uvoznog krumpira i ručnika,suncobrana,pive itd u našim hotelima onda će hrv živjeti od turizma.

sezona mora početi 1.1 i završiti 31.12 od 00-24 h .kod na sljudi rade 3 mjeseca na moru i onda se odmaraju ostatak godine,a po ministarstvu turizma sezona počinje 15.6 a traje do 1.9.

sve treba podrediti turizmu jer nemamo skoro nikakve druge prirodne prednosti.

za ministra postavite nekoga tko razumije turizam i radi u njemu onda ćete imati promjenu.a htz mora biti reklamna agencija turizma a ne mjesto za uhljebljivanje na državnoj i lokalnoj razini nesposobnih a podobnih kadrova.

New Report

Close