Hrvatska službeno osudila Mitrovićev privatni rat

Iako su iz hrvatske Vlade dosad poručivali da neće reagirati na Mitrovićevu objavu medijskog rata, u ponedjeljak je Ministarstvo vanjskih poslova ipak pozvalo veleposlanika Srbije na konzultacije kojem je rečeno da je Hrvatska zabrinuta te da “najoštrije osuđuje” emitiranje “negativnih i neutemeljenih sadržaja” o Hrvatskoj i hrvatskim firmama na TV Pinku, te je zatraženo i da nadležna tijela u Srbiji što prije djeluju kako bi Pink prisilile da prestane objavljivati takve sadržaje.

To nadležno tijelo je Republička radiodifuzna agencija koja regulira tržište elektronskih medija u Srbiji. Dosad se ta agencija nije oglasila zbog Mitrovićeve akcije, kao što nije ni nama odgovorila na postavljena pitanja.

Od pet odvjetničkih timova koji su u ponedjeljak otputovali na pet europskih destinacija, najvažniju zadaću je imao onaj koji se u Bruxellesu trebao sastati s referentom Svjetske carinske unije nadležnim za Hrvatsku. Međutim, prema informacijama Poslovnog dnevnika, put u Bruxelles nije bio potpuno uspješan pa bi o Mitrovićevom problemu s hrvatskom carinom mogla raspravljati Carinska unija tek u veljači 2012. na konferenciji svih zemalja članica.

Mitrovićevi odvjetnici, naime, tvrde da ne postoji carinski prekršaj zbog kojeg je zaplijenjen brod El Bosco V i koji će se kroz desetak dana naći na dražbi. Hrvatske carinske vlasti oduzele su brod zbog sumnje u “crni čarter” jer tvrde da vlasnik nije bio na brodu prilikom kontrole. Mitrović doista nije bio tada na brodu, ali je bio Zoran Obradović, njegov poslovni partner i, još važnije, ravnopravan suvlasnik tvrtke El Bosco iz Gibraltara (Mitrović, njegova supruga Milica i Obradović imaju u vlasništvu po 33,3 posto te tvrtke) u čijem je vlasništvu i zaplijenjeni brod. Stoga Mitrovićevi odvjetnici tvrde da carinski prekršaj ne postoji.

Iz njegovog odvjetničkog tima poručuju da se za čitav slučaj zainteresirao i slovenski NLB Leasing iz vrlo praktičnog razloga - oni imaju hipoteku na Mitrovićevu jahtu. U slučaju njene prodaje na dražbi najprije bi se trebala namiriti leasing kuća koja je vlasnik hipoteke, a tek potom carina odnosno država. Prema nekim nepotvrđenim informacijama dosad je otplaćeno tek oko pola kredita za taj skupocjeni brod, odnosno oko pet milijuna eura. Stoga čak i da uspije dražba dubrovačke carinske ispostave koja za brod traži 2,6 milijuna eura, to neće biti dovoljno ni za vlasnika hipoteke, tvrde Mitrovićevi odvjetnici.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve