Hrvatska 2014. zemlja-partner na turističkom sajmu F.re.e u Muenchenu

Autor: Poslovni.hr , 09. listopad 2012. u 15:14
Ilustracija

Hrvatska će 2014. biti zemlja-partner muenchenskog međunarodnog turističkog sajma F.re.e, što će iskoristiti za sveobuhvatnu promociju svog turizma i još bolje pozicioniranje na njemačkom, posebno bavarskom tržištu očekujući ne samo nastavak dosadašnjih pozitivnih trendova nego i velike pomake i u dolascima turista i u prihodima s tog tržišta.

Hrvatska će 2014. biti zemlja-partner muenchenskog međunarodnog turističkog sajma F.re.e, što će iskoristiti za sveobuhvatnu promociju svog turizma i još bolje pozicioniranje na njemačkom, posebno bavarskom tržištu očekujući ne samo nastavak dosadašnjih pozitivnih trendova nego i velike pomake i u dolascima turista i u prihodima s tog tržišta.

Ugovor za to partnerstvo potpisali su danas u Zagrebu ministar turizma Veljko Ostojić i direktor muenchenskog sajma (Messe Muenchen GmbH) Reinhard Pfeiffer prilikom čega su obojica naglasili važnost takve turističke suradnje i za hrvatski turizam i bavarsku turističku publiku.

Turistički sajam F.re.e (ili bivši CBR) održava se u Muenchenu tradicionalno u veljači te predstavlja najširi mogući aspekt turističke ponude iz cijelog svijeta. Ove je godine na tom sajmu, po riječima Pfeiffera, bilo 1.200 izlagača iz 50 zemalja svijeta, dok je posjetitelja bilo oko 120 tisuća, od kojih više od 70 posto imaju mjesečni prihod kućanstva veći od dvije tisuće eura.

Bavarci najviše vole putovati u Austriju, Italiju i Španjolsku, Hrvatska je tamo, kao i u cijeloj Njemačkoj na petom mjestu po odlascima njihovih turista, a specifični su i po tome što na odmore idu bar dva-tri puta godišnje, ljeti dva-tri tjedna, te u proljeće i ljeto. Pritom im je osim odmora važan i doživljaj, aktivnosti i atrakcije, te upravo tu šansu može dodatno tražiti Hrvatska i van ljeta i mora odnosno i na kontinentu s wellness i sličnim sadržajima, kazao je Pfeiffer.

Bavarsko turističko, kao i cijelo njemačko tržište, tradicionalno je iznimno važno za hrvatski turizam, a partnerstvom na sajmu u Muenchenu Hrvatska će nastojati nizom aktivnosti na sajmu, ali i u tom gradu, dodatno poručiti da se s tim tržištem strateški računa, istaknuo je ministar Ostojić.

 Naglasio je i da to neće biti samo promocija na sajmu s press konferencijom i prezentacijom nego puno više, od studijskih putovanja novinara, do posebnih prezentacija, oglašavanja i aktivnosti u Muenchenu te će Hrvatska u to uložiti 400-500 tisuća eura.

Razlogom za to partnerstvo vidi i u 13,6 posto više noćenja njemačkih turista u prvih devet mjeseci ove godine, kao i u 15 postotnom povećanju u rujnu ove godine, što je ocijenio odličnim rezultatima uz napomenu da hrvatski turizam s tog tržišta može i mora ostvariti više.

Hrvatska je već bila zemlja partner na turističkom sajmu u Muenchenu 1993. i 2007., a i 2013. na sajmu F.re.e promovirat će se partnerstvo za 2014., kada će se temeljem već potpisanog ugovora njezin turizam naći i u posebnom magazinu njemačkog auto kluba ADAC koji sjedište ima također u Muenchenu.

Komentirajte prvi

New Report

Close