Hrvati zadovoljni eReceptima

Autor: Poslovni dnevnik , 25. studeni 2014. u 21:58
Pd

Uslugu eRecept Ericsson Nikola Tesla implementirao je u zdravstveni sustav RH još 2011., učinili su to među prvima u svijetu.

Švicarska kuća ICERTIAS nedavno je provela istraživanje javnog mnijenja u Hrvatskoj koje pokazuje da su hrvatski građani iznimno zadovoljni inovativnom uslugom recepata bez papira. Uslugu eRecept, Ericsson Nikola Tesla implementirao je u zdravstveni sustav RH još 2011. pa je Hrvatska po toj usluzi među prvima u svijetu.

Korisnicima zdravstvenih usluga u Hrvatskoj eRecept omogućuje da im njihov osobni liječnik putem računala propiše lijek, koji oni potom mogu podići u bilo kojoj ljekarni na području Republike Hrvatske – bez potrebe za papirnatim receptom. Istraživanje je na uzorku od 1.200 ispitanika – korisnika usluge eRecept provedeno od 27. listopada do 3. studenog 2014. Čak 81,4 posto anketiranih osoba izrazilo je iznimno visoko zadovoljstvo korištenjem usluge eRecept. Od pet mogućih ponuđenih ocjena, 81,4 posto ispitanika dodijelilo je ocjenu odličan.

ICERTIAS – Customers’ Friend certifikacijski program ima za cilj stimulirati proizvođače i davatelje usluga na što veću kvalitetu svojih proizvoda i usluga, uz što je moguće konkurentniju cijenu na tržištu s posebnim naglaskom na poticanje što veće razine kvalitete ukupnog korisničkog iskustva kao i postprodajne korisničke podrške. 

Gordana Kovačević, predsjednica Ericssona Nikole Tesle komentirala je certifikat: „Kao društveno odgovorni poduzetnik uvijek smo maksimalno usmjereni na zadovoljstvo naših kupaca i doprinos društvu u cjelini. Ponosna sam na ovako visoko zadovoljstvo korisnika usluge eRecept“.

Komentirajte prvi

New Report

Close