Hrvati ne vjeruju internetu, vjerni šoping-centrima

Autor: Ivan Jozić , 22. prosinac 2011. u 22:00

Ples milijardi dolara i kuna počinje uz zvuke božićnih pjesama. Tradicija je to koja se neće mijenjati, no mijenjaju se navike potrošača.

Amerikanci polako božićne gužve na ulicama zamjenjuju kupnjom preko online servisa. Za razliku od za ekrane zalijepljenih Amerikanaca, domaće potrošače i dalje uglavnom možemo uvrstiti u tradicionalne kupce. Teško je preskakati stepenice u stvaranju potrošačke nacije, a Hrvati su tek prije desetak godina otkrili šoping-centre koji i dalje niču u nevjerojatnom broju. Dakle, 11 milijardi kuna koliko smo potrošili u božićno vrijeme 2010. i ove će godine biti potrošeno većinom u trgovinama. PayPalom i sličnim servisima prema istraživanju Master Indexa koristi mali broj Hrvata – 24 posto građana, i to mahom mlađih od 40 godina.

Komentirajte prvi

New Report

Close