Hotelijeri zadovoljni sezonom i financijskim pokazateljima

Autor: Poslovni.hr/Hina , 16. studeni 2015. u 11:02
Foto: Anto Magzan/PIXSELL

“Hotelijeri se sa zadovoljstvom pripremaju za iduću godinu koja bi po svim trenutnim najavama i za njih i za cijeli hrvatski turizam trebala biti još jedna dobra godina”, napominje Bahunek.

Hrvatski hotelijeri zadovoljni su ovogodišnjim fizičkim i financijskim pokazateljima i aktivno se pripremaju za iduću godinu od koje očekuju nastavak pozitivnih trendova, o čemu će kao i o drugim aktualnostima, raspravljati na godišnjem kongresu 26. i 27. studenoga u Zagrebu, doznaje se iz Udruge poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske (UPUHH).

Predsjednica UPUHH-a Iva Bahunek ističe da su hotelijeri većinom dosta zadovoljni sezonom, dosta su uložili i planiraju ulagati i dalje u svoje objekte i ponudu, jer bez toga ne bi ni bilo dobrih rezultata, a vjeruju i u poboljšanje poslovnog okruženja i uvjeta poslovanja u Hrvatskoj.

"Hotelijeri se sa zadovoljstvom pripremaju za iduću godinu koja bi po svim trenutnim najavama i za njih i za cijeli hrvatski turizam trebala biti još jedna dobra godina", napominje Bahunek.

Najavljujući tradicionalni, 18. kongres u organizaciji UPUHH-a, Bahunek ističe glavnu temu – eHotelijerstvo, kojom se hotelijerima i drugoj zainteresiranoj javnosti želi skrenuti pažnja na važnost inovativnih digitalnih tehnoloških rješenja i njihove primjene i prilagodbe u hrvatskom hotelijerstvu.

"Hotelijeri u Hrvatskoj uglavnom slijede svjetske hotelske trendove u svom poslovanju, pa tako i tehnološke, ali kao i u svemu tako i u tome uvijek ima još prostora za poboljšanja i dodatnu edukaciju", objašnjava Bahunek. Dodaje da eHotelijerstvo zapravo prati ubrzani razvoj tehnologije s rastućim brojem korisnika pametnih telefona i interneta, ali i sama potražnja odnosno gosti žele sve više tzv. techno doživljaja prilikom boravka u hotelima, od već sveprisutnog i nezaobilaznog besplatnog interneta, online rezerviranja i plaćanja pa do tzv. pametnih soba.

Stoga će se, osim o perspektivama hotelijerstva u Hrvatskoj, na kongresu dosta govoriti o važnosti izrada digitalnih strategija, multimedijske i video prezentacije, društvenim mrežama, tzv. content marketingu, booking sustavima i drugim tehnološkim temama koje mogu pomoći boljem poslovanju i, što je važnije, konkurentnosti hrvatskih hotelijera, kaže Bahunek.

Komentirajte prvi

New Report

Close