Popularni modni lanac H&M u srpnju širi ponudu u Zagrebu

Autor: Božica Babić , 25. lipanj 2015. u 22:00
Linija sadrži široku paletu šminke te proizvoda za njegu tijela i kose

U Hrvatskoj će se nova kozmetička linija slavnog modnog lanca moći kupiti u H&M trgovini u sklopu zagrebačkog Arena centra.

Prodavaonica švedskog trgovačkog lanca Hennes & Mauritz (H&M) u zagrebačkom Arena centru bit će prva među 14 prodajnih lokacija na hrvatskom tržištu u kojoj će ta internacionalna kompanija ponuditi svoju novu kozmetičku liniju "H&M Beauty" koja će s početkom srpnja biti dostupna u 900 trgovina na 40 tržišta.

Upravo je ta trgovina, moguće i zbog činjenice da ima najveću kvadraturu, bila izabrana za otvaranje uopće prvog kozmetičkog odjela u nekom od prodajnih prostora H&M-a u Hrvatskoj, što je realizirano u ožujku 2014. Kompanija je, naime, u svom privremenom polugodišnjem izvješću, za financijsko razdoblje prosinac 2014. – svibanj 2015. objavljenom u četvrtak, najavila kako će postupno od srpnja novi kozmetički brend uvoditi u 900 trgovina u 40 zemalja te i kroz online kanal. Da se i Hrvatska našla na listi odabranih 40 tržišta za Poslovni dnevnik potvrdio je Danilo Drobnjak, menadžer zadužen za odnose s javnošću na tržištima Hrvatske, Slovenije i Srbije.

 

900trgovina

diljem svijeta nudit će novi brend H&M Beauty

Karl-Johan Persson, predsjednik Uprave korporacije H&M, uz najavu novog asortimana na policama 900 trgovina sa širokom paletom šminke, te proizvoda za njegu tijela i kose, ističe kako je rije o premium artiklima te liniji ECOCERT-odobrenih održivih proizvoda. Za Perssona je novi brend "H&M Beauty" jedan od ilustrativnih primjera novih ulaganja kojima se udovoljava zahtjevima kupaca. Uz novi kozmetički program,  Persson za drugi dio godine najavljuje pokretanje projekta online prodaje za područje Švicarske.

Podsjeća da su tijekom ožujka i travnja otvorili osam novih H&M-line tržišta (Poljska, Portugal, Rumunjska, Češka, Bugarska, Slovačka, Mađarska i Belgija), gdje su već prvi tjedni pokazali izvrsnu prihvaćenost od strane kupaca te da taj model prodaje sada imaju razvijen u 22 države. Do kraja 2015. nastavlja se snažna globalna ekspanzija budući da su u H&M zacrtali otvaranje 400 novih trgovina, a posebno se, ističe Persson, vesele ulasku na dva velika tržišta, to su Indija i Južna Afrika, gdje će prve prodavaonice biti otvorene u New Delhiju i Cape Townu. H&M zapošljava 112.000 djelatnika, do kraja 2015. imat će više od 3000 trgovina.

Komentirajte prvi

New Report

Close