Hauska i Partner za etično korištenje novih medija

Autor: Poslovni.hr , 08. veljača 2008. u 06:30

Grupa H&P osnovala je i Etički odbor, a žele potaknuti transparentan i pošten način korištenja novih medija

Hauska i Partner, komunikacijska savjetnička kuća koja djeluje u zemljama središnje, jugoistočne i istočne Europe, usvojila je politiku korištenja novih medija. Sudjelovanje, stvaranje sadržaja, komuniciranje interaktivnim web stranicama, online mrežom i drugim online alatima podržavat će i novoosnovani Etički odbor grupe H&P. On će djelovati kao referentna točka za rješavanje etičkih pitanja vezanih uz korištenje novih medija te kao glavni savjetnik upravnog odbora grupe Hauska i Partner kod donošenja rješenja o takvim pitanjima. Zbog sve veće važnosti novih medija grupa H&P prva među konzultantima za odnose s javnošću u središnjoj, jugoistočnoj i istočnoj Europi odlučila je izraditi i primijeniti politiku odgovornog korištenja novih medija. Blogovi, podcastovi, wikis predstavljaju samo neke od najpoznatijih primjera novih medija. Web 2.0 je termin koji se često koristi u sličnom kontekstu kao novi mediji. Nedavne kontroverze koje su pratile aktivnosti pojedinih PR agencija pri korištenju novih medija uime i za račun klijenata ukazuju na nejasnoće s kojima se mogu susresti PR profesionalci pri korištenju novim medijima. Kako strukovna udruženja u zemljama u kojima djeluje grupa H&P još nisu pripremila posebne smjernice za PR stručnjake koje određuju načine odgovornog korištenja novih medija, posebice kada se oni koriste uime klijenata. Primjenom politike u zemljama u kojima djeluju tvrtke grupe H&P, primjenjivat će se načela korištenja novih medija na transparentan i pošten način. Pozornost će posvetiti izbjegavanju namjernog zavaravanja klijenta, konkurenata, zaposlenika, poslovnih partnera, te širenju ilegalnih, neetičkih ili povjerljivih informacija, kleveta ili diskriminacije.
(PD)

Komentirajte prvi

New Report

Close