Građani bojkotirali bojkot kupnje

Autor: Božica Babić , 11. veljača 2008. u 06:30

Možda bi odziv potrošača bio brojniji da se bojkot odnosio na jedan proizvod

Premda su ankete objavljene uoči vikenda ilustrirale o visokoj potpori građana pilot-akciji jednotjednoga bojkota obilnih kupnji u trgovačkim centrima i ostaloj maloprodaji koju su u trajanju od 8 do 15. veljače inicirali Savez udruga za zaštitu potrošača i Hrvatska udruga za zaštitu potrošača, tijekom prva tri dana praktične provedbe akcije nije se dogodio odziv građana koji bi potvrdio uspjeh te ideje. Iako su deklarativno podržali prvi zajednički projekt, inače nepomirljivo sučeljenih potrošačkih udruga, Hrvati nisu odoljeli svom velikom “grijehu” koji je motivirao brojne europske i svjetske trgovačke korporacije da se pojave i rašire svoju prodajnu mrežu i na ovdašnjem, u naravi ipak vrlo ograničenom tržištu, kako po broju potrošača tako i po njihovoj aktualnoj kupovnoj moći. Kako će organizatori izmjeriti konačan efekt i koliko će biti zadovoljni nepoznato je, no ne treba im previše zamjeriti. Disciplina nam nije jaka strana, svjedočili smo to mnogo puta i na bitnijim idejama od ponuđene da tjedan dana praznimo zalihe iz smočnice i privremeno zaboravimo odlazak u trgovinu. Talijani, na koje su se pozvale i udruge, bojkotirali su samo kupnju tjestenine koja dominira u njihovu jelovniku. Možda bi i odziv bio brojniji da se bojkot odnosio na j jedan proizvod. Ipak, otvoren je novi moment moguće edukacije potrošača i tu inicijativu vrijedi podržati.

Komentirajte prvi

New Report

Close