Goran Čolak i Jana su 'duboko iznad svih'

Za lokaciju snimanja su odabrali Istru, točnije pulski akvatorij u kojem su snimali dva dana, Foto: PD Za lokaciju snimanja su odabrali Istru, točnije pulski akvatorij u kojem su snimali dva dana, Foto: PD

Novim dizajnom i komunikacijskim sloganom - Duboko iznad svih - Jana podsjeća na razloge zbog kojih je jedinstvena voda na tržištu.

Svjetski prvak ronjenja na dah i Jana, prirodna mineralna voda započeli su suradnju. Čolakova je najveća pokretačka snaga otkrivanje dubina kristalno čistog mora, a Janin prepoznatljiv i lagan okus proizlazi s 800 m dubokog izvora čija je glavna odlika vrhunska čistoća. Upravo ta poveznica dovela je do odabira Janinog ambasadora u novoj kampanji Duboko iznad svih. U pitanju je reklamna kampanja koja je otkrila i osobnu priču Gorana Čolaka i poslala poruku svima koji žele ostvariti snove.

“Granice su tamo gdje ih sami postavite, u glavi, ne samo u sportu, već u bilo čemu čime se bavite. Sve se čini nemogućim dok to netko prvi ne napravi, onda je to odjednom normalno. Sve su to iluzije koje nas ograničavaju u ostvarenju našeg stvarnog potencijala”, kaže Čolak.

Zašto su jedinstveni

Novim dizajnom i komunikacijskim sloganom - Duboko iznad svih - Jana podsjeća na razloge zbog kojih je jedinstvena voda na tržištu. Duboki i zaštićeni izvor jedinstven je i u svjetskim okvirima i ključ je Janine čistoće, a kampanja je nastala u suradnji s agencijom Saatchi&Saatchi Hrvatska. Produkciju video formata odradio je RED production pod redateljskom palicom Igora Kušića. Za spektakularne kadrove TV reklame zaslužan je direktor fotografije Sven Pepeonik, a autor glavne fotografije koja se koristi u kampanji je fotograf Branko Starčević.

Snimanje je trajalo dva dana u Istri, u prekrasnom pulskom akvatoriju. Budući da je podvodno snimanje izrazito zahtjevan i nepredvidiv proces predprodukcija je trajala više od mjesec dana, a tijekom snimanja sudjelovalo je troje podvodnih snimatelja.

“Posebnost ovog snimanja je zasigurno to što je cijeli set dva dana proveo doslovno na vodi, u brodovima. Goran je iznimno zahtjevno snimanje odradio na razini vrhunskog profesionalca te je i svojom posvećenošću ovom projektu dokazao da je, kao i Jana, zaista ‘duboko iznad svih’ i to u svakom pogledu. Goran i njegova postignuća zaista su spektakularni i zahtijevaju rijetko viđenu motiviranost i posvećenost krajnjem cilju. Suradnja s Goranom i njegova motivirajuća priča o uspjehu savršeno odražavaju vrijednosti koje Jana promovira i inspiracija su za sve nas u raznim životnim izazovima te savršeno komuniciraju sve što Jana želi poručiti novom brend platformom”, poručuju iz Jane.

Najuspješniji natjecatelj

Kako tvrdi Maja Vukorep, Jana group brend menadžerica, suradnja s Goranom i njegova motivirajuća priča o uspjehu savršeno odražavaju vrijednosti koje Jana promovira i inspiracija su za sve nas u raznim životnim izazovima.

“Poruka s bočice Jane ‘Otvoreni um vjeruje u snove, jer mu je putokaz srce’ poput Goranove priče potiče sve nas da vjerujemo i živimo svoje snove”, poručila je Vukorep čestitajući Čolaku na novim trofejima.

Naime, Čolak se upravo vratio s desetog CMAS-a Svjetskog prvenstva u bazenskim disciplinama, gdje je osvojio dvije zlatne i jednu srebrnu medalju. Tim je rezultatom postao najuspješniji natjecatelj na prvenstvu, a zanimljivo je i napomenuti da je na tom istom bazenu održano Svjetsko prvenstvo 2011. godine s kojeg se vratio s identičnim medaljama.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve