Google od veljače smije oglašavati igre na sreću

Autor: Poslovni.hr/Hina , 08. veljača 2017. u 15:01
Foto: Shutterstock

Direktor tvrtke Arbona, jedne od vodećih u Hrvatskoj u području digitalnog marketinga Sandro Lazarić, za Hinu je rekao kako je to velika novost, jer se kockanje dosad nije moglo oglašavati na Google tražilici.

U Hrvatskoj je od početka veljače na Googleu dopušteno oglašavanje online kockanja, odnosno igara na sreću, ali jedino ako oglašivači imaju licencu hrvatskih vlasti, dok će odobrenje toga tipa oglasa od samog Googlea trajati i do dva tjedna umjesto uobičajenih 48 sati.

Direktor tvrtke Arbona, jedne od vodećih u Hrvatskoj u području digitalnog marketinga Sandro Lazarić, za Hinu je rekao kako je to velika novost, jer se kockanje dosad nije moglo oglašavati na Google tražilici.

U Hrvatskoj je od 1. veljače 2017. godine, dopušteno oglašavanje online kockanja te proizvoda koji su povezani s kockom, ali i oglašavanje fizičkih objekata koji nude usluge kockanja i igara na sreću. Pod online kockanjem Google primjerice smatra online casina i aplikacije za bingo, kaže Lazarić.

Napominje kako Google od sada dozvoljava i promociju sadržaja povezanog s kockom, koji uključuje promotivne proizvode kao što su vaučeri, tutorijali, software za izračun šansi dobitka te ostale informacije povezane s kockom.

Tvrtke koje se time bave mogu odsad na Googleu u Hrvatskoj oglašavati, ako su ih hrvatske vlasti licencirale i to online kockanje, online bingo, online casino igre, sportsko klađenje, web stranice koje nude informacije za usporedbu drugih kockarskih servisa i slično. 

Mogu se oglašavati i edukacijski materijali povezani s kockanjem, informacije povezane s kockanjem kao što su savjeti, šanse i hendikepi te promotivni proizvodi. 

"Želi li se promovirati kockanje ili web-stranica povezana s kockanjem, mora biti u skladu sa standardima industrije na svim područjima koje oglašivačka kampanja cilja. Mora zadovoljavati i lokalne uvjete licenciranja, display informacije na landing pageu koje potiču posjetitelje na odgovornost pri kockanju te izbjegavati targetiranje maloljetnika. Kako bi oglašivačka kampanja bila uspješna, potrebno je napraviti duboko snimanje kampanje, a najbolji način za to je da se savjetujete s odvjetnikom te proučite lokalne zakone koji se tiču kockanja. U svakom slučaju, u Hrvatskoj se  može očekivati iznimno puno oglasa, pogotovo Google AdWordsa, vezanih uz kockanje", naveo je Lazarić.

Dodao je međutim da proces odobrenja oglasa kockarske usluge kod samog Googlea traje duže od običnih oglasa koji ne podliježu strogim pravilima i da se umjesto predloženih 48 sati (koliko je potrebno za odobrenje ostalih oglasa) treba čekati i do dva tjedna za odobrenje oglasa, jer ga provjerava više osoba pod strožim uvjetima kako bi se nedvojbeno utvrdilo da oglašivač podliježe svim zakonskim propisima i dozvolama.

Komentirajte prvi

New Report

Close