Zagreb Beogradski portal Franchising.rs objavio je tekst o zagrebačkoj tvrtki Aqua Maritime, jednoj od najuspješnijih hrvatskih franšiza.
Lanac trgovina suvenira Aqua, prepoznatljivih po plavim i bijelim bojama, još od 2006. širi se putem franšiza. Prva franšizna trgovina otvorena je u Jelsi, a već 2007. brend se proširio i na Južnoafričku Republiku. Danas, uz vlastitih 27 trgovina u Hrvatskoj i pet u Italiji, imaju 46 franšiza: 25 ih je u Hrvatskoj, a ostatak na Cipru, u Crnoj Gori, Španjolskoj, Italiji, Meksiku, Sloveniji, Grčkoj, Bugarskoj i Ukrajini, navodi se u tekstu. Gordan Kolar, predsednik Uprave Aqua Maritimea, kaže da je inicijativa za pokretanje franšize zasluga samih klijenata.
"Od naših kupaca počeli su stizati upiti za franšizom. Idealna je kombinacija ekspanzije otvaranje franšiza i vlastitih trgovina, gdje svakodnevno generirate neki prihod. Franšizno širenje omogućuje brži rast i ekspanziju na nova tržišta, bez angažiranja vlastitog kapitala. Prednosti su velike, prije svega u stranim zemljama, jer ne morate otvarati svoju tvrtku, zapošljavati ljude, plaćati najam. Ako imate potencijalnog partnera s postojećom tvrtkom i vlastitim prostorom, njemu je Aqua poželjan biznis", objašnjava Kolar, koji najavljuje nastavak širenja brenda po mediteranskim zemljama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu