FOTO: U posljednjih 9 godina investirali su više od 170 milijuna eura u turističke sadržaje, a rezultati su i više nego vidljivi

Autor: Marija Crnjak , 15. srpanj 2017. u 12:14
Foto: PD

Svjesni smo činjenice da je Lošinj sam po sebi biser Jadrana, kojeg krase izvanredna obilježja i da kao takav mora ostati očuvan.

Grupa Jadranka, prihodom peta najveća turističko-trgovačka tvrtka u Hrvatskoj te najveći poslodavac cresko-lošinjskog područja ove godine obilježava 70 godina rada u sektorima turizma i trgovine na otocima Lošinju i Cresu. Ozbiljna je to godišnjica s obzirom na brojna previranja u zemlji koja su se odvijala kroz brojna desetljeća, tim više što je tvrtka prerasla u jednog od ključnih nositelja segmenta luksuznog turizma, što nastoji preslikati na čitavu destinaciju. Lošinj ove godine pak slavi 130. obljetnicu osnivanja Turističkog ureda u Malom Lošinju, te 125. obljetnicu od proglašenja Malog i Velog Lošinja klimatskim lječilištima. “Otok Lošinj danas s visokom razinom usluge i kvalitetom ponude može konkurirati najboljim destinacijama na Mediteranu.

Svjesni smo činjenice da je Lošinj sam po sebi biser Jadrana, kojeg krase izvanredna obilježja i da kao takav mora ostati očuvan. Stoga se u svakom našem poslovnom koraku već 70 godina zalažemo za održiv i konkurentan razvoj turizma za čuvanje prirodnih vrijednosti, kulturnog identiteta i posebnosti ponude. U svemu tome iznimno je bitna sinergija uprave, menadžmenta i zaposlenika, kao i kompanije s lokalnom zajednicom te nesebična podrška svih državnih institucija bez čega sve ovo ne bi ni bilo moguće.”, istaknuo je Sanjin Šolić, predsjednik Uprave Grupe Jadranka prilikom nedavnog svečanog obilježavanja godišnjice. Također, izrazio je nadu da sljedeću okruglu 80. obljetnicu Grupe Jadranka proslave uz završen investicijski ciklus. “To znači potpuno uređenu uvalu Čikat, nove hotele, rekonstruiranu Zračnu luku Mali Lošinj i najbolji Eco golf resort u Hrvatskoj. Tek tada vidimo Lošinj koji koristi sve svoje prednosti, prvenstveno zdravstveni turizam, koji sigurno može privlačiti goste svih 12 mjeseci.”, kazao je Šolić. Grupa Jadranka započela je zahtjevan investicijski ciklus 2008. godine koji se od tada odvija u etapama. Sve je krenulo obnavljanjem hotelskih kapaciteta i repozicioniranjem na turističkom tržištu s ciljem podizanja kategorizacije smještajnih kapaciteta na 4* i 5*.

Tako je u sklopu prvog dijela investicijskog ciklusa 2008. obnovljen Wellness Hotel Aurora. Nakon njegovog otvorenja započela je rekonstrukcija Family Hotela Vespera koja je završena već sljedeće godine. Potom se krenulo u rekonstrukciju Vitality Hotela Punta, čija se obnova odvijala u čak tri faze do 2014. godine. Osim unaprjeđenja usluge i ponude na razini 4*, ulagalo se i u razvoj segmenta luksuznog turizma. Tu se posebice ističe prvi hotel s 5* na otoku Lošinju – hotel Bellevue, koji je nakon detaljne rekonstrukcije svoja vrata gostima otvorio u srpnju 2014. Time je ujedno i započeo investicijski ciklus u zoni Čikat. Godinu dana nakon rekonstrukcije hotela Bellevue, otvaranjem Boutique Hotela Alhambra i vile Auguste u srpnju, odnosno kolovozu 2015., uspješno je završena prva faza investicijskog ciklusa te upotpunjena priča ekskluzivne uvale Čikat. Riječ je o jednoj od najljepših i najintimnijih uvala koja, premium ponudama hotela i vila na razini 5*, gostima nude najvišu razinu kvalitete smještaja i personaliziranu uslugu. Osim obnove navedenih objekata u uvali Čikat, u prvoj fazi uređene su i šetnica, obala, plaža te cjelokupan okoliš, pri čemu se posebno vodilo računa da intervencije u okoliš budu na minimalnoj razini, pojašnjavaju u kompaniji.

U međuvremenu je otvoren i aquapark koji se nalazi u sklopu kampa Čikat i koji je ujedno jedini takav zabavni park na hrvatskim otocima. Sveukupno, tijekom posljednjih devet godina, Grupa Jadranka usmjerila je više od 170 milijuna eura u procese investiranja. Unaprjeđenje usluge i ponude, stvaranje dodatnog, izvan hotelskog sadržaja, samim time i produženje turističke sezone na otoku Lošinju, neki su od strateških ciljeva Grupe za budućnost. Grupu Jadranka u sljedeće tri do četiri godine tako očekuju investicije u projekte poput Eco Golf Resorta Matalda, izgradnje nove marine, rekonstrukcije Resorta Helios, Vile Diane, Vile Bianche i hotela Čikat te obnove Zračne luke Mali Lošinj, koji je svrstan na listu državnih projekta od strateške važnosti.  “Svi navedeni projekti značajno će utjecati na posjećenost otoku i daljnji razvoj turizma, a Lošinj i Hrvatsku dodatno učvrstiti na svjetskoj karti top destinacija te pritom omogućiti cjelovitu turističku ponudu s naglaskom na luksuzni i zdravstveni turizam tijekom cijele kalendarske godine. Produžena turistička sezona ujedno znači i povećanje zaposlenosti, a što je od izuzetne važnosti za lokalnu zajednicu i mlade na otoku”, ističu u Jadranki.

Komentirajte prvi

New Report

Close